Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:07, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sluchaj wina jej zawsze mozo byc ale jak np. kranik czysciles to oki ale nie wiesz o tym ze to stare motorki i mozesz miec bak brudny i kranik ci sie zabrudza. ale ja sie bede upieral przy dyszy ktorej mozesz nieumiec wyczyscic duzo ludzi robi ten blad dmuchajac tylko w dysze a najlepiej to ja wziasc i wyczyscic igla.itp.
"WESOLYCH SIWAT"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 8:25, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
obydwie dysze czysciłem drucikiem ze szczotki drucianej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:19, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To musisz wziasc jeszcze raz wszystko wyczyscic wraz z bakiem kranikiem werzykiem i gaznikiem bo czasmi mozna cos przeoczyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:47, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No a ja powiem, ze paliwo nie dochodzi. Wszystkie inne usterki zostaly wyeliminowane. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
songo_s23
Początkujący
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:54, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Na 100% zapłpon ja tak miałem i czyszczenie gaznika nic nie dało. Ustawilem zapłon i jest wszysko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Nie 16:26, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a filtr powietrza sprawdzales
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 19:33, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Filterek mam nowy.Jutro jeszcze pobawie sie z zapłonem moze to jednak on zawinił. P.S jak to bedzie zapłon to w która strone krecic iskrownikiem??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek13pl dnia Nie 19:40, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 9:05, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To moze byc zaplon. Jezeli muli na wysokich obrotach(przerywa) a na niskich chodzi pieknie i zawsze odpala. Nastepuje on wtedy za pozno, czyli iskrownikiem nalezy krecic w lewa strone, ale minimalnie. Pamietaj, ze zawsze trzeba na nowo ustawiac platynki w GMP tloka na 0,4mm. Dobrze jest zaznaczyc pare rownych kresek na karterze i iskrowniku dla dokladnosci ustawien. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vince
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Śro 20:24, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
i co ustawienie zapłonu coś pomogło??? Ponieważ mam ten sam problem z którym borykam się już około 4 dni;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiano161616
Początkujący
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: Śro 20:59, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
moze wyreguluj gaznik mi szło tak tylko na odwrut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|