Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k2rol
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:39, 26 Paź 2008 Temat postu: Pływak? |
|
|
Koledzy, czy przez lekko zatapiający się pływak motor osłabnie? Chodzi o to że mój romet od jakiegoś czasu nie ma w ogóle mocy na 3 biegu i albo jedzie jedną prędkością taką jaką uzyskałem na 2 biegu albo zwalnia i wtedy redukcja na 2.
Bo z ciekawości odkręciłem dekiel komory pływakowej i było tam mało paliwa i pływak jakoś tak dziwnie pływał. Bokiem jakby się opierał, jakby sie przytapiał. Zwiększyłem ostro poziom i odrobinę mocy dostał ale tylko na dwóch biegach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 20:51, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
na moje to dlatego nie ciągnie na 3 bo mozesz mieć przytkany tłumik lub po prostu zatkany gaźnik. weź go solidnie wyczyść, ustaw zapłon, to pomoże na pewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 20:53, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
To może być wina gaźnika
HAha ameryki to ty nie odkryłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
k2rol
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 16:53, 27 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
A więc tak: Kolanko wyczyszczone pare kilometrów wcześniej.
Tłumik czyściłem wczoraj rozebrałem go wszystko złożyłem i cały dławik spasowany wcisnąłem do tłumika. Wysunąłem dławik jak najdalej końca tłumika bo juz to sprawdziłem i jak dławik jest blizej kolanka motor traci na przyśpieszeniu. Po tym czyszczeniu tłumika motor troszeczkę dostał moc ale dalej na 3 się nie rozpędza. Nawet jak go długo bardzo wysprzęglam. Zapłon, platynki wszystko jest super ustawione. Zapłon ustawiałem bez głowicy tylko z dokreconym cylindrem i z suwmiarką w dłoni. Jest idealnie.
Silnik już rozbierałem wiem jak jest zbudowany ale nie kojarze takiej części która mogłaby hamować silnik na 3 biegu. Może wy coś kojarzycie? Zębatke mam wrzuconą 11 zębów.
Gaźnik mam dobrze wyczyszczony .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez k2rol dnia Pon 16:56, 27 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 17:25, 27 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Łożyska na kole są dobre? Łańcuch nie za mocno naciągnięty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogierek093
Wymiatacz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 17:48, 27 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a może z tego powodu ze się pływak podtapia, to dostaje za mało paliwa i mu nie starcza na trzecim biegu. albo jak wspomniał macq coś z przeniesieniem napędu nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 19:17, 27 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
sorki ale na trzecim biegu to on powinien brac miej paliwa niz na pozostałych bo na innych biegach jest ok czyli odpada a morze pierscienie do wymiany kompresja zasłaba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 19:27, 27 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
wodi50 napisał: | sorki ale na trzecim biegu to on powinien brac miej paliwa niz na pozostałych bo na innych biegach jest ok czyli odpada a morze pierscienie do wymiany kompresja zasłaba |
Co? Na trzecim biegu bierze najwięcej paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
k2rol
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:54, 27 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Już nieistotne. Wykluczyłem już wszystko. Także tylko szlif.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Wto 13:28, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Wyciąg pływak i nim potrzep jak bedzie w nim benzyna to pływak beka. U mnie tak było wymieniłem pływak i teraz ogarek dobrze chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Wto 18:12, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Lopez napisał: | wodi50 napisał: | sorki ale na trzecim biegu to on powinien brac miej paliwa niz na pozostałych bo na innych biegach jest ok czyli odpada a morze pierscienie do wymiany kompresja zasłaba |
Co? Na trzecim biegu bierze najwięcej paliwa |
Pierwsze słyszę... Ja wiem że na 1 birgu najwięcej żre paliwa na pozostałych już mniej. Przecież jakby motory i auta paliły najmniej na 1 biegu to wszyscy by jeździli na 1 biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 18:38, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
na 3 pali najmniej bo ma niższe obroty niż na 2 czy 1 i prędkość większa niż na 1,2,np . jedź 2 na odciętym zapłonie ileś tam km/h a jedź 3 tyle samo. wnioski??? ta sama prędkość a niższe obroty :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 20:34, 01 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jezeli plywak jest diurawy lub nieforemny trzeba go bezwglednie wymienic Co do pobieranej ilosci paliwa zalezy od predkosci obrotowej silnika oczywiscie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Śro 15:20, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
a ile taki pływak powinien się zanurzać ponieważ ja swojego wyjełem i w wodzie był zanurzony 85%
Umiesz patrzeć na daty?! Ponad 3 letni odkop zrobiłeś w tym momencie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Śro 15:36, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
miałem podobny problem jak autor ustawiałem zapłon, bawiłem się gaźnikiem i było trochę lepiej ale jak sprawdziłem cylinder to okazało się że nadaje się do szlifu i jest słaba kompresja więc być może autor ma to samo
Patrz na daty. Przez ponad 2 lata autor raczej rozwiązał ten problem.
zuzia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|