Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuman
Bywalec

Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 19:30, 18 Kwi 2011 Temat postu: Piszczy w cylku |
|
|
Dziś byłem się przejechać i silnik był już nagrzany, i gdy dałem mu więcej gazu to zaczęło coś piszczeć w cylindze ale mocy nie traci, dopiero kiedy popuszcze manetke to przestaje piszczeć. Co to może być ? bo troche to denerwuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jaworznik
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Pon 19:44, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja miałem tak to okazało się że popychacz po prostu ocierał o śrubkę regulacyjną,wycierał ją, bo nie miałem kulki pomiędzy popychaczami. Myślałem że to z cylka ale gdy ściągnąłem kapę od zapłonu to problem sam się rozwiązał.Przesmarowałem dałem kulke i było elegancko.
edit; zdejmij kapę lub wykręć śrubkę regulującą i zobacz czy pomogło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaworznik dnia Pon 19:46, 18 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bujak96
Nowy

Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leśnica
|
Wysłany: Pon 19:48, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli jesteś pewny że to z cylka to pewnie będą pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 20:30, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
albo zasysa lewizne mieliśmy coś takiego w nissanie .
dolot za małą objętość miał i zasysał lewiznę. taki gwizd-pisk był
wymiana UPG + uszczelek kolektora dolotowego i wrzucenie dopbrego filtra załatwiło sprawę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Pon 20:35, 18 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 22:15, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tjaa ale jawka ma tylko jeden garnek i nie zassie tyle powietrza by robić pisk przy ssaniu. Ja najpierw upewnił bym się skąd ten pisk dochodzi, jeśli na pewno z cylindra to dość dziwne, świadczy zazwyczaj o pękniętym pierścieniu albo padniętym wale ale przyczyn może być wiele jak i źródeł dźwięku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damianos200
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Wto 19:06, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to bedzie nie nasmarowana krzywka o którą ociera przerywacz . nasmaruj krzywkę olejem i sprawdz czy pomogło .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kuman
Bywalec

Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:14, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
krzywke nasmarowałem ale to nic nie dało, lewe powietrze brało mi od odpowietrzania przy krućcu to zatkałem to, ale dalej piszczy. (może turbina mi gwizda )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Wto 20:38, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź turbinę mixolu ;D
mi kiedyś w maluchu tak piszczało i gwizdało, okazało się że się gaźnik od drgań odkręcił i zasysał powietrze:) a może gdzieś Ci przepuszcza między cylkiem a głowicą? ale to by pewnie było czuć że słaby jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:47, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jak byś nagrał ten dźwięk, bo tak na oko to ciężko powiedzieć a jedynie można zgadywać.. Na luzie ten dźwięk też występuje? Można tutaj obstawić któreś łożyskowanie układu korbowo-tłokowego, chociaż to takie zgaduj zgadula jest..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kuman
Bywalec

Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:08, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
na luzie wszystko fajnie jest, tylko gdy jade i dam więcej gazu, natomiast kiedy jade i mam mało gazu nie piszczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sopel115
Nowy

Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: \\.J.N.C.//
|
Wysłany: Pią 20:49, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może to mało wniesie do tematu, ale gdy miałem motorynke 3 biegową, to po przejechaniu kilkunastu km gdy silnik się rozgrzał też zaczęło mi piszczeć w cylku,aż wkońcu zwalniałem...gdy go zgasiłem już nie odpaliłem - okazało się że zatarł się na tych "paneweczkach" co w nie sworzeń od tłoka wchodzi.
Po prostu "paneweczki" się tak zapiekły że po zdjęciu cylka nie mogłem ruszyć ani w prawo ani w lewo tłokiem... fakt faktem jechałem na pełnej manecie a silnik byl na dotarciu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawkowicz223
Wymiatacz

Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Sob 11:44, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Kurcze po prostu nalej tam z 10 mln oleju i kopnij i ustąpi kolaga miał tak w ogarze i wszystko gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|