Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Śro 16:50, 04 Sie 2010 Temat postu: Pierwszy wypad na miasto i problem |
|
|
Wkońcu jawa zarejestrowana.Dziś pierwszy raz wybrałem sie pojeździć po mieście.I nadal mam problem z biegami jest to starsza wersja mustanga.I tak daję 1 do góry potem 2 na dół i teraz stopka biegów sama powinna cofnąć się ku górze aby można jeszcze raz na dół dać i wbić 3.A ja mam tak (zastygniętą ta stopke) że musze sam podbić ja do góry i dopiero na dół na 3 i po tym mam proble z wbiciem 1 bo teraz tak.Jak mam na 3 to 2 mam u góry.Proszę pomóżcie jakoś bo do dupy się rusza z 2.Za każdą pomoc daję pochwały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 18:04, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
robiłes remont? ja bym odkręcił aparat zmiany biegów i go przesmarował, nic innego mi do głowy nie wchodzi..
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 18:45, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zdejmij pręt łączący dźwignie zmiany biegów z automatem i sprawdź czy się nóżka nie zacina i przesmaruj to i owo, najlepsze by była ropa z jakimś olejem. pozdro.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Śro 18:57, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki macie koledzy po pochwale.A mogę wiedzieć jak normalnie powinny wchodzić biegi a zwłaszcza jak z powrotem zbić z 3 na 1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:06, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Lekko wyczuwalne kliknięcie, bez zgrzytu. Redukcja polega na spuszczeniu silnika z obrotów, wciśnięciu sprzęgła i przy użyciu miedzygazu redukować biegi z wyczuciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 19:06, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | Zdejmij pręt łączący dźwignie zmiany biegów z automatem i sprawdź czy się nóżka nie zacina i przesmaruj to i owo, najlepsze by była ropa z jakimś olejem. pozdro. |
ona się nie musi zacinać może po prostu za mocno ją przykręciłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Śro 19:41, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
nóżki od zmiany biegów się nie przykręca ja się zakłada i zabezpiecza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:48, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale z drugiej strony, mocowanie do karterów- przykręcenie na śrubę m10..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 19:56, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam przykręcaną i mogę ją za mocno przykręcić. Wtedy źle chodzi, ale moja jest w porządku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|