Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oscillococcinnum
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Pią 20:28, 24 Cze 2011 Temat postu: Pierścionki nie pasują.... A dobre są... |
|
|
Witam, coś z pierścionkami w jawce było nie tak, komprecha mała, dmuchało do rury od filtra powietrza, postanowiłem je zmienić, przebieg ok 4 tys km więc nie dużo, Kupiłem pierścionki na 1 szlif oraz nominalne, założyłem te na 1 szlif i nie chciał sie ruszyć. Aha więc to nominał, założyłem te nominalne, i poprostu nie moge wbić tłoka do cylindra, próbowałem ręką, młotkiem gumowym, zapierać deską.... NIC !!! Poprostu nawet nominalne są za duże. Co ja mam zrobić? Cylinder mam czeski, tłok też, silnik w ogóle jest cały oryginalny (czeski). Nie mam pojęcia co może być nie tak, czyżby mógłby być to niestandardowy cylinder? Kończą mi sie pomysły, a polskiego szajsu nie chce kupować...
PS. Tłok wchodzi do połowy a potem nie chce sie ruszyć dalej, pierscionki prawidłowo założone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:59, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
gładź nie jest zniszczona? smarowałeś tuleje przy zakładaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oscillococcinnum
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Pią 21:01, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
smarowałem, dane było sporo oleju, wszystko gładziutkie, bez rysek, nie wiem co tak blokuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 21:16, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A wchodzą ci wszystkie pierścienie.. ja też miałem ten problem i po prostu trzeba jakoś ścisnąć pierścionki i da radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:20, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Włóż sam pierścień w tuleję bez tłoka, jeżeli nie wejdzie, znaczy, że w sklepie zaszła pomyłka co do wielkosci. Zaś jeżeli wejdzie, to po prostu musisz poświęcić troszkę więcej czasu na wkładanie ich do cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oscillococcinnum
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Pią 21:38, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
pierścień wchodzi dosyć luźno, ale jak są na tłoku, to już gorzej, tłok wchodzi do połowy z oporami a potem, walić młotkiem, deską, siekierą, nic nie działa ;d
EDIT: Dobra spoko już wiem co mi nie pasuje, nie wyczyściłem rowków na pierścienie, dlatego mi nie wchodzi w cylinder tłok, Boże człowiek sie przstraszy a potem ogarnie o co chodzi.... Ale dzięki chłopaki za pomoc
Temat Do Zamknięcia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oscillococcinnum dnia Pią 22:49, 24 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 23:01, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No widzisz, rowki ZAWSZE trzeba czyścić. A tak na przyszłość to takie elementy ruchome własnie jak pierścionki, wałki, sworznie itp mają wchodzić lekko! wiadomo jak wszystko nowe nie będzie idealnie chodzić ale nie do przesady że młotkiem trzeba walić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|