Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz3k15
Początkujący
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 14:48, 09 Cze 2009 Temat postu: Pierścionki na tłoku |
|
|
Witam, czy moto bedzie dzialal jak zaloze 2 pierścionki chociaz są trzy wcięcia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
aleks172
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:07, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Bedzie troche mniejsza kopresja ale szybki bedzie jednakowo ale troszku słabszy XD ja tak mam i śmigam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 15:10, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
co wy kasy na pierścienie nie macie czy co?? kurde jak są trzy rowki na pierscienie to znaczy że mają być trzy pierścienie, a jak chcesz mieć dwa tak bardzo to se kup tłok dwupierścieniowy i po sprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 12:36, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | co wy kasy na pierścienie nie macie czy co?? kurde jak są trzy rowki na pierscienie to znaczy że mają być trzy pierścienie, a jak chcesz mieć dwa tak bardzo to se kup tłok dwupierścieniowy i po sprawie |
Zgadzam sie, kombinowanie bez sensu. Roznica bedzie taka, ze bedzie sie mniej grzal i szybciej padnie, chodzi o to, ze zestaw 3 pierscieniowy jest polski i jest slabszej jakosci niz oryginal. Radze zalozyc 3 pierscienie. Oczywiscie jest wiecej roznic, ale przy takiej pojemnosci i bez tuningu nie sa zauwazalne. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robo
Początkujący
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nienaszów
|
Wysłany: Pią 14:48, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1.Kompresja będzie słaba i to znaczy że będzie słaby.
2.Najlepiej załóż jeszcze jeden pierścień bo nigdy nic nie wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 11:16, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
robo napisał: | 1.Kompresja będzie słaba i to znaczy że będzie słaby.
2.Najlepiej załóż jeszcze jeden pierścień bo nigdy nic nie wiadomo. |
Biorac pod uwage, ze 2 pierscieniowe sa tylko orginaly kompresja bedzie taka sama, a moze nawet wieksza. Co do zakladania tloka 3 pierscieniowego na dwoch pierscieniach to logiczne. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
łosiu50
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:02, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jak kupowałem pierścienie do swojego motorku to za 2 pierścienie zapłaciłem 8 zł to były chyba dwuszlifowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 18:25, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zazwyczaj sa 2,50szt(polskie) w hurtowniach i po 3zl w sklepach. Za czeskie ocywiscie drozej po 5zl za sztuke i wiecej. Sa jeszcze z Tajwanu chyba po 4; 5zl czy jakos tak. POzdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|