Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Pią 18:56, 24 Kwi 2009 Temat postu: Pierścienie nie pasują |
|
|
Mam taki problem założyłem nowe pierścienie do ogarka i jak włoże cylinder na tłok (pierścienie są pozamykane na zamkach) to nie da się go przesunąć tak jak by go zablokowało co może być przyczyną? Dodam że pierścienie które ściągłem były z tej samej partii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 19:01, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ale cylinder nachodzi na tłok?? co jest pozamykane? nie ma lekkiego luzu na zamkach tłoka czy cylinder zakładałeś i się zaciął??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Pią 19:04, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
zakładasz te same pierścienie? powinny wejść... a dociskasz je tuż przed samym wsunięciem do cylindra czy tylko układasz na zamkach i niech się same docisną?
musisz im trochę pomóc dociśnij je
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Pią 19:05, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Na tłok bez pierścieni wchodzi bez zarzutu. Pozamykane to znaczy że się zamkneły w rowkach luzu nie ma a cylinder zakładałem i po prostu stanąłi nie chciał wejść do końca
Pierścienie zakładam nowe ale były kupione w tym samym czasie co stare tylko sobie leżały a teraz dzwoniło jak kościelny przed mszą w kościele więc zmieniam.
A taki tępy jeszcze nie jestem żeby nie wiedzieć jak zakładać pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Black Dog dnia Pią 19:10, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pią 20:56, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jak u siebie wymieniałem cylinder tłok i pierścienie to najpierw wysmarowałem tłok z nałożonymi pierścieniami olejem i mi elegancko wlazł, coś chyba źle robisz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bocian dnia Pią 20:57, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENZO
Bywalec
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 6:53, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
sprzedawca dał ci złe pierscienie ja raz dostałem 2 od jawki i 1 od wsk bo sie koleś pomylił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Sob 7:47, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wcale nie mówię ze jesteś tępy może po prostu początkujący..
jak ja kupowałem pierścienie to takie za 2 zł były ok
a te za 1.50 za nic nie chciały wejść do cylindra
potem biorę suwmiarkę i mierze te tańsze i droższe a te tańsze mają metal szerszy o 0.2 mm co jak zmierzymy po średnicy daje nam już 0.4 a toi jest bardzo dużo!
więc może trafiłeś na takie wadliwe pierścienie
a próbowałeś starych użyć?
czyściłeś rowki pękniętym pierścieniem może wpadł ci tam nagar i teraz nie pozwala na ściśniecie pierścieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Sob 8:42, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Okazało się że pierścienie po prostu miały lekkie wady odlewnicze i trzeba było te rowki trochę poprawić i wszystko już działa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Black Dog dnia Sob 8:42, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:37, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak jeszcze cos powiem. Ludzie, usilnie was prosze nie zakladajce do orginalnych cylindrow z przebiegiem ponad 15 000km nowych pierscieni, czy tam jeszcze tloka. Cylinder podczas eksploatacji ulega owalizacji, a sprobujcie dopasowac owal do idealnego kolka! Pozdrawiam i temat do zamkniecia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|