Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KacpiV8
Początkujący
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:58, 13 Lut 2011 Temat postu: Pierscienie- czy mozna wymieniac samodzielnie |
|
|
Witam
Gnebi mnie takie pytanie, czy mozna wymieniac tylko pierscienie. Jestem w trakcie remontu, lecz nie wkladam nowych czesci tylko z 2giego silnika ktory mialem, wygldal on na przejechane max 500km od remotu. Wiec chcialem przepolerowac troszke tlok i przy sciaganiu pierscieni przez moj glupi blad jeden pekl. I teraz sie zastanawiam jak sie ma wymiana samych pierscieni, czy wolno, czy trzeba w komplecie z tlokiem i cylindrem?
Pozdrawiam
KacpiV8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 18:02, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniałem samie pierścienie i chodziło bez zarzutów,więc myślę że można spokojnie same pierścienie wymienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 18:33, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
spokojnie można bez żadnych obaw wymienić pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Nie 18:55, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko najlepiej wymień od razu wszystkie i nie używaj używanych w innym silniku!!! Każdy pierścień przypasowuje się do gładzi cylindra, i miałbyś niemiłe problemy.
Ja wymieniałem pierścienie i bardzo dobrze chodził.
I jedni mówią, że pierścienie docierać przez 100km, więcej lub mniej, a inni że w ogóle. Ja praktycznie nie docierałem nic i normalnie ciągle jeździł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pon 13:00, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ogólnie to przewarznie sie wymienia same pierścienie bo tłok to jak juź mocno zjeźdzony jest ja zawsze same pierścienie wymieniam
Niema czegoś takiego jak wymieniania pierścieni razem z tłokiem wystarczy same pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawkowicz223 dnia Pon 13:02, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pon 13:26, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jawkowicz223 napisał: | Ogólnie to przewarznie sie wymienia same pierścienie bo tłok to jak juź mocno zjeźdzony jest ja zawsze same pierścienie wymieniam
Niema czegoś takiego jak wymieniania pierścieni razem z tłokiem wystarczy same pierścienie |
Jak ci sie silnik zatrze to też same pierścienie zmienisz ?! I nie "przewarznie" tylko przeważnie.
Do autora tematu: możesz zmieniać pierścienie zarówno pojedynczo jak i całym kompletem, możesz zmieniać z tłokiem i bez niego, z cylindrem i bez cylindra. Możesz zmienić tłok i pierścienie stare zostawić. Jak ci pęknie jeden a reszta jest ok to nie musisz całego kompletu zmieniać. Możesz ale nie musisz. Z silnikiem się nic nie stanie jak zmienisz pojedynczo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AmaSoft dnia Pon 13:29, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacpiV8
Początkujący
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:52, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, dzieki za odpowiedzi Wiem, ze nic nie musze, ale chcialem wiedziec jak sie powinno. Bo jakby bylo tak np jak z zebatkami, ktore sie wymienia calymi zespolami to bylby problem. Ale tez mi sie wydawalo ze mozna wymieniac same pierscinie. Jutro ide kupisz kpl. 3szt i kolo weekendu skladam silnik. Tylko cylidnra troche szkoda bo zawsze to przy docieraniu dostanie "w dupe".
Dzieki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 1:05, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
wielkiego docieranie nie będzie trzeba, jeśli robił byś na cacy trzeba by jeszcze zmierzyć szczelinę w zamku i luz pierścieni na tłoku i ewentualnie wtedy zastanawiać się czy wymieniać cały zespół. Przy tych silnikach jak tłok nie ma rys, nie lata w cylindrze jak przysłowiowy żyd po sklepie to będzie chodzić. Ewentualnie jak będzie większy luz pierścieni na tłoku to będą dzwonić troszkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 9:16, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pierścienie docierasz 50 km i wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|