Pierscienie- czy mozna wymieniac samodzielnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KacpiV8
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:58, 13 Lut 2011    Temat postu: Pierscienie- czy mozna wymieniac samodzielnie

Witam

Gnebi mnie takie pytanie, czy mozna wymieniac tylko pierscienie. Jestem w trakcie remontu, lecz nie wkladam nowych czesci tylko z 2giego silnika ktory mialem, wygldal on na przejechane max 500km od remotu. Wiec chcialem przepolerowac troszke tlok i przy sciaganiu pierscieni przez moj glupi blad jeden pekl. I teraz sie zastanawiam jak sie ma wymiana samych pierscieni, czy wolno, czy trzeba w komplecie z tlokiem i cylindrem?

Pozdrawiam
KacpiV8


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Nie 18:02, 13 Lut 2011    Temat postu:

Ja wymieniałem samie pierścienie i chodziło bez zarzutów,więc myślę że można spokojnie same pierścienie wymienić Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Nie 18:33, 13 Lut 2011    Temat postu:

spokojnie można bez żadnych obaw wymienić pierścienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Nie 18:55, 13 Lut 2011    Temat postu:

Tylko najlepiej wymień od razu wszystkie i nie używaj używanych w innym silniku!!! Każdy pierścień przypasowuje się do gładzi cylindra, i miałbyś niemiłe problemy.

Ja wymieniałem pierścienie i bardzo dobrze chodził.

I jedni mówią, że pierścienie docierać przez 100km, więcej lub mniej, a inni że w ogóle. Ja praktycznie nie docierałem nic i normalnie ciągle jeździł Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pon 13:00, 14 Lut 2011    Temat postu:

Ogólnie to przewarznie sie wymienia same pierścienie bo tłok to jak juź mocno zjeźdzony jest ja zawsze same pierścienie wymieniam Smile
Niema czegoś takiego jak wymieniania pierścieni razem z tłokiem wystarczy same pierścienie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jawkowicz223 dnia Pon 13:02, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pon 13:26, 14 Lut 2011    Temat postu:

jawkowicz223 napisał:
Ogólnie to przewarznie sie wymienia same pierścienie bo tłok to jak juź mocno zjeźdzony jest ja zawsze same pierścienie wymieniam Smile
Niema czegoś takiego jak wymieniania pierścieni razem z tłokiem wystarczy same pierścienie Smile


Jak ci sie silnik zatrze to też same pierścienie zmienisz ?! I nie "przewarznie" tylko przeważnie.

Do autora tematu: możesz zmieniać pierścienie zarówno pojedynczo jak i całym kompletem, możesz zmieniać z tłokiem i bez niego, z cylindrem i bez cylindra. Możesz zmienić tłok i pierścienie stare zostawić. Jak ci pęknie jeden a reszta jest ok to nie musisz całego kompletu zmieniać. Możesz ale nie musisz. Z silnikiem się nic nie stanie jak zmienisz pojedynczo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AmaSoft dnia Pon 13:29, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KacpiV8
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:52, 14 Lut 2011    Temat postu:

Rozumiem, dzieki za odpowiedzi Smile Wiem, ze nic nie musze, ale chcialem wiedziec jak sie powinno. Bo jakby bylo tak np jak z zebatkami, ktore sie wymienia calymi zespolami to bylby problem. Ale tez mi sie wydawalo ze mozna wymieniac same pierscinie. Jutro ide kupisz kpl. 3szt i kolo weekendu skladam silnik. Tylko cylidnra troche szkoda bo zawsze to przy docieraniu dostanie "w dupe".

Dzieki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 1:05, 15 Lut 2011    Temat postu:

wielkiego docieranie nie będzie trzeba, jeśli robił byś na cacy trzeba by jeszcze zmierzyć szczelinę w zamku i luz pierścieni na tłoku i ewentualnie wtedy zastanawiać się czy wymieniać cały zespół. Przy tych silnikach jak tłok nie ma rys, nie lata w cylindrze jak przysłowiowy żyd po sklepie to będzie chodzić. Ewentualnie jak będzie większy luz pierścieni na tłoku to będą dzwonić troszkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 9:16, 15 Lut 2011    Temat postu:

Pierścienie docierasz 50 km i wystarczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin