Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Wto 21:25, 05 Sty 2010 Temat postu: Pierścienie |
|
|
Witam niedawno kupiłem do swojej jawki pierścienie lecz nie od jawki tylko od simsona ponieważ dowiedziałem się, że też pasują i są niby lepsze. (rozmiar 40mm) Pojeździłem może miesiąc ale większość czasu stała w szopie. Ostatnio coś mnie tknęło żeby sprawdzić jak tam się sprawują pierścionki okazało się że zaczynają się robić na gładzi cylindra rysy, ciężko wyczuwalne palcem ale widać je gołym okiem ponieważ nabrały takiego ciemnego koloru. Czy mam wymienić na jawoskie pierścienie czy zostawić te simsona i lać więcej oleju ???
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bocian dnia Wto 21:26, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:54, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A jak sie jeździ ??? szybciej mocniej ?? opisz wrażenia ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tara512
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Wto 22:26, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Może kupiłeś za duże pierścienie bo o tym że od sima pasują to też słyszałem a że są lepsze to tylko te mza bo te najtańsze są robione z tych samych materiałów co do jawki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Śro 13:05, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak tylko, że ja muszę specjalnie zamawiać do jawki pierścienie i wydać na to około 20 zł a tak mam na miejscu od simsona. A co do jazdy to kompresja jest ogromna. Jeszcze nigdy takiej nie miałem odkąd mam jawke czasem gdy stoje na światłach i mi się sprzęgło omsknie to od razu na kole lecę. Przy jeździe ciężko usłyszeć tłumik bo słychać tylko bardzo wyraźne i głośne tarcie pierścieni. Powiem do tego jeszcze tylko że mam 60/4 A po za tym nic bardzo ładnie jeździ odpala nie traci mocy itp. martwię się tylko o to żeby mi cylka nie uszkodziło ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 7:47, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ja też miałem te pierscionki no i dobrze było zrobiłem na nich 10 000km przez 2 lata ale nie męczyłem ogara nie robiłem zrywów kółek itp itd służył tylko do jazdy a sam dopasowywałeś te pierscienie?? bo ja oddałem cylinder do szlifu i potem wziełem cylek do sklepu i mi koleś dopasował i pierscienie i tłok.Jeżeli masz dobrze spasowane tom nie powinno nic się stać no ale jak muwisz że pierscienie słychać to lepiej to sprawdź a dla pewności lej więcej oleju:)PZDR
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Czw 13:03, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
pawlo300 wielkie dzięki a co do pierścienie to zaniosłem tłok do sklepu i koleś takie mi dał. Zobaczę co się z tym będzie dziać później ale będę lał więcej oleju. Temat można zamknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|