Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 15:06, 05 Lut 2011 Temat postu: Pięknie pali ale nie wchodzi na obroty:( |
|
|
Witam wszystkich mam takie pytanko , dzisiaj wyczyściłem gaznik na cacy, I ustawiłem na nowo zapłon , i jest tak że zakręce kluczem podajrze 8, wał od strony iskrownika jest taka sróbka na 8 klucz, no i jak ją zakręce to jawka pali!!!!!!! pierwszy raz spotkam sie z takim czyms:) ale jest minus ze na wysokie obroty nie wchodzi dobrze , tak powoli bardzo!! na niskich cyka super a na wysokie ni ch**a ! patrzałem dysze czyścitkie są!, zwiększałem w komorze pływakowej poziom paliwa!, iglice na wszystkie rowki ustawiałem, świece zmieniałem i cały czas to samo , co to może być?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 15:08, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A filtr powietrza patrzyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 15:15, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
stożkowy mam nowy!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Sob 15:17, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ustawiałeś zapłon z wyprzedzeniem czy jak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 15:19, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
na oko:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 15:25, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
wiem jak sie ustawia zapłon poprawnie , ale ja zawsze na oko ustawiałem:) i dobrze jeżdziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 15:26, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ale teraz widocznie zeza złapałeś i już nie ustawisz
Ustaw tak jak z linku co yoo dał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 15:27, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
heh zeza , no dobra ustawie poprawnie tak jak wiem ! i zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 17:22, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
gratuluje doskonałego wzroku...
różnica między 0.2 a 0.3mm na przerywaczu to niecały 1mm różnicy przed GMP, ale rozumiem że widzisz różnicę między 0.2 a 0.3mm...
a poziom paliwa w komorze pływakowej na co przestawiałeś? jakie objawy? bo napisałeś, że przestawiłeś tylko nie wiemy za bardzo po co.
Ja wiem, że przy większej dawce paliwa silnik lepiej reaguje na gaz, ale jak Ty masz źle ustawiony zapłon to co za różnica czy on będzie miał trochę więcej paliwa czy mniej i tak nie będzie się wkręcał tak jak ma. Po to producenci podają nastawy, żeby się ich trzymać. Ktoś to kiedyś obliczył, ze tak jest dobrze i nie zmienisz tego, no chyba że nadal sądzisz że jak silnik jest używany to wszystko trzeba na chybił-trafił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 23:51, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Do nowego filtru stożkowego gaźnika pewnie nie ustawił, bo po co... ja bym tu obstawiał gaźnik rozregulowany i zapłon, którego dobrze na oko nie ustawisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 14:22, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a na moje zamiast robić wszystko po kolei, najpierw ustawić według książki i ewentualnie regulować przy tuningu to robi wszystko losowo nie myśląc przy tym wcale, o czym świadczy choćby przestawianie poziomu paliwa w komorze, do tego widziałem temat dotyczący rozwiercania dysz, tak więc jak do źle ustawionego zapłonu, rozregulowanego gaźnika dodamy jeszcze rozwiercone dysze to ja proponuję dać sobie w tym temacie spokój bo nigdy nie dojdziemy do ładu, no chyba że Mateusz222222 w końcu się ogarnie i zacznie naprawy/regulacje jak bozia przykazała, ustawi zapłon z suwmiarką i szczelinomierzem w ręce a dysze jak na razie zostawi w spokoju.
a i odnośnie pierwszego posta, nic w tym dziwnego że jawke idzie odpalić kluczem, jak jest zapłon ustawiony dobrze i kompresja jest duża to jest trochę trudno bo wał się cofnie, ale przy późniejszym zapłonie czy też słabej kompresji bez problemu idzie jawke odpalić z klucza a komarka kręcąc magnetem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Nie 14:24, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|