Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:07, 01 Lip 2009 Temat postu: Pewnie standardowy problem, ale...prosze o poradę |
|
|
A więc, wrzucam jedynke , pcham, odpala niemal od razu, bez dodawania gazu jedzie lekko przerywając, po dodaniu gazu słychać "buuuuu" i gaśnie, gdy wcisnę sprzęgło dostaje "kosmicznych obrotów" aż mało nie wybuchnie. Myślicie że zapłon, dziwne bo praktycznie od razu odpala, lewe powietrze? nie wiem, gaźnik raczej dobry. Co poradzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 18:21, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
właśnie ze lewe obroty albo zbyt niski poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Śro 20:22, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
spróbuj sie pobawić iglicą.albo spróbuj jak jest bez filtra powietrza.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:37, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
prosze o opinię macq, pks100, PatrickM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek1527
Nowy
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:13, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
może masz gaźnik usyfiony ja tak miałem w motorynce przeczyściłem i nie muliło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RaceKing1
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski
|
Wysłany: Śro 22:34, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Linka od gazu może się przycięła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 7:48, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Heh, o cóż... zgodzę się z tym co pisali. Jeżeli silnik przerywa szczególnie pod obciążeniem oznacza to zbyt dużą ilość powietrza w stosunku do mieszanki paliwowo-powietrznej. Tym bardziej wskazuje fakt, iż bez obciążenia(na sprzęgle) wchodzi na wysokie obroty). Czyli jedno wiemy, żeby odnaleźć jednak usterkę trzeba pokombinować. Najpierw prościej jest zacząć od dolotu powietrza, więc sprawdzasz czy wszystko ok. jest z filtrem powietrza, sprawdzasz czy przepustnica się nie zacina, czy są wszystkie śruby, szczelności(lewe powietrze) itd. Potem sprawdzasz co się dzieje gdy zgaśnie, czyli włączasz silnik i jak gaśnie od razu zakręcasz kranik i odkręcasz dekiel komory pływakowej, jeżeli nie ma paliwa(cały czas to obstawiam), sprawdzasz ilość paliwa w baku, działanie kranika, dekla i w szczególności zaworku iglicowego, trzpienia pływaka jak i samego pływaka. Jeżeli jest paliwo to wykręcasz świecę spodziewam się, że będzie bardzo jasna i sucha, jeżeli nie to pisz do sprawy podejdziemy inaczej, a tak to czyścisz dysze, jak nie cały gaźnik(specjalnymi środkami, nie gotując). Jako alternatywy można podać też przypadłości zapłonowe, jeżeli lubi przerywać może być wadliwa świeca lub źle wyregulowana(szczególnie przerywa przy wkręcaniu się na obroty), jeżeli przerywa przy określonych obrotach to wina zapłonu, iskra między platynkami(nie tyczy polskich wyrobów) to kondensator, ogólnie trudno go wyczuć, bo robi zwykle dziwne rzeczy. A jak sie zachowuje na luzie?! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek2777
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:25, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobny problem.Jak jest zimny to odpali z pierwszego kopa i jest wszystko ok , po ok 5 min jeżdżenia zaczyna mi go szarpać , ciągnąć na sprzęgle i czasami nie może wejść na obroty tzn. jak dodaje gazu nawet na luzie to słychać takie buuu i jak szybko nie odejmę gazu to zgaśnie , a nawet czasami po odjęciu gazu gaśnie.Jak już zgaśnie to odpali za pierwszym kopem ,czasami za piątym ,a czasami tylko na pych.Jawke mam niedługo ,więc się nie znam ,ale tata mówi ,że to chyba gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:08, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Narazie całkowita zmiana, chcąc dokręcić śrubę trzymającą króciec w celu wyeliminowania lewego, złamałem ją i część została w gwincie, a że i tak miałem zmieniać cylinder, bo mam na półce mocniejszy, to wymienie go i napisze co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 20:21, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
maciek2777 napisał: | Ja mam podobny problem.Jak jest zimny to odpali z pierwszego kopa i jest wszystko ok , po ok 5 min jeżdżenia zaczyna mi go szarpać , ciągnąć na sprzęgle i czasami nie może wejść na obroty tzn. jak dodaje gazu nawet na luzie to słychać takie buuu i jak szybko nie odejmę gazu to zgaśnie , a nawet czasami po odjęciu gazu gaśnie.Jak już zgaśnie to odpali za pierwszym kopem ,czasami za piątym ,a czasami tylko na pych.Jawke mam niedługo ,więc się nie znam ,ale tata mówi ,że to chyba gaźnik. |
Tak to rzeczywiście podobny problem... Także i ty musisz podwyższyćpoziom w komorze i wszystko dokładnie wyczyścić. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek2777
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:14, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Okazało się ,że miałem zasyfiony gaźnik i kranik dziex za wszystko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek2777 dnia Nie 21:33, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 20:02, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie pisz tego typów postów! Jest to nie zgodne z regulaminem i nic nie wnosi do tematu! Poza tym nie dostanie nikt uaktualnienia! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:33, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To tak: zmieniłem cylinder (40,5mm), świeży po szlifie , oryginalny czeski,głowica splanowana, wszystko złożyłem i tak samo jak przedtem ale...przypomniałem sobie o tym, co mówiłeś pks100 o poziomie paliwa i podgiąłem blaszkę do góry i tu....chylę czoło przed Tobą, był za niski poziom paliwa. Ogar odpalił, moc zaje*ista, na pierwszym biegu przyspiesza jak jakiś większy motocykl, ale jest też problem, Jikov nie nadaża z paliwem tzn, ogar odpala, jadę jakieś 100m i zaczyna powoli tracic moc, zwalniam, paliwo jakby dochodzi i znów jedzie normalnie, problem dokładnie tkwi w tym że już blaszka jest na maxa i leje się z gaźnika i nie mogę podnieść juz wyżej. Mam gaźnik wsk z króćcem + kupił bym filtr stożek, czy to dobre rozwiązanie? z drugiej strony czy nie bedzie go zalewać na tym gaźniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Wto 19:28, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A masz ogara czy jawe? Bo w ogarze, z gaźnikiem od wsk, stożkowy filtr haczy o przednie koło. Zależy też jaki masz ten kruciec , odlicz sobie te pare cm, od wlotu powietrza w gaźniku i zobacz czy nie będzie haczyć.
Jak chcesz kupić stożek to kup. Ale wiele już było tematów na ten temat ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bllejd
Nowy
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:36, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
pomózcie jak mam złożyć tłok do cylindra bo chcę wymienić pierścienie i juz ściągłem cylinder i tłok też i teraz niewiem jak lepiej czy najpierw tłok do cylinderka włożyć delikatnie czy dopiero wsuwać cylinder jak tłok będzie na swoim miejscu ? moje gg1049002 prosze o szybka odpowiedż nawet jak niedostępny
Cytat: | Wsadzasz tłok do główki korbowodu z wszystkimi zabezpieczeniami, nasadzasz pierścienie, blokujesz wał, nakładasz cylinder i ustawiasz pierścienie w zamkach, dokręcasz głowicę, wszystko wcześniej ładnie uszczelniasz i dokręcasz pozostałe elementy... pks100 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|