Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 14:43, 10 Kwi 2008 Temat postu: Pękł mi tłok i nie wiem czy troszke większy wejdzie do cylka |
|
|
Pekł mi tłok w skuterze i nie wiem gdzie moge dostać do niego tłok i pierscienie.wczesniej miałem w nim pierscienie od piły motorowej Stihl ale nie dostawał mieszanki oleju i sie zatarł
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz szukam tłoka i znalazłem prawie identyczny na allegro :
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko że mój tłok ma wymiary :- średnica tłoka 41,25mm
a ten z allegro juz ma 41,50mm i moje pytanie brzmi czy te 0,25mm robi jakąś różnicę? wejdzie tłok do cylindra?
wiem ze tu nie gadamy o plastikach,lecz o jawkach,ale nie wywalajcie tego tematu,bo to jest dla mnie wazne. ja mam jawke mustang tylko silnik ma rozebrany bo mam zamiar remontowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 14:53, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Wychodzi na to, że tamten tłok jest na następny szlif (szlif powiększa o 0,25mm), jak zrobisz szlif to wszystko powinno byc git Zresztą po zatarciu szlif jest raczej konieczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:42, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Johnny Moped napisał: | Wychodzi na to, że tamten tłok jest na następny szlif (szlif powiększa o 0,25mm), jak zrobisz szlif to wszystko powinno byc git Zresztą po zatarciu szlif jest raczej konieczny. |
cylinder nie ma nawet rysy,aile kosztowałby szlif?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 15:45, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
To jak nie ma rysy to raczej nie trzeba, z 40 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:56, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
cieply-kc napisał: | To jak nie ma rysy to raczej nie trzeba, z 40 zł. |
no ale tłok nie wejdzie :/ to trzeba raczej.. tak samo od jawki musze dac do szlifu cylinder bo rozwaliło tłok..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adioss
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 17:39, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
siemka mam pytanie czemu twoj tlok jest dwu pierescieniowy?? ja mam trzy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 18:03, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Adioss napisał: | siemka mam pytanie czemu twoj tlok jest dwu pierescieniowy?? ja mam trzy ;] |
Poniewaz w starszych modelach były montowane 2 pierścieniowe tłoki.Tłok w mojej jawce siedzi od nowości czyli od 1982 roku dopiero po tych 26 latach został zatarty
teraz wstawie tło 3 pierścieniowy i zobaczymy jak będzie silnik chodził.
Wcześniej silnik w jawce miałem totalnie rozje...any a chodził jak żyleta.Pierścienie były tak cieniutkie jak żyletki,łozyska na wale aż srzypiały po rozpołowieniu...
Zresztą nie długo będę składał silnik i będę robił zdjęcia to zrobie temat na forum i pokaże wam jak rozkręcony w mak silnik składa się i się na nim śmiga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 11:40, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze wsadzam trzypierścieniowy, mam wrażenie że tak lepiej jedzie Lepsza komprecha, większa powierzchnia odprowadzania ciepła, ale trochę większe tarcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 14:31, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moja jawka najlepiej chodziła w oolicy na tym 2 pierscieniowym tłoku... kumple maja ogary z czeskimi silnikami i wymiekaja... przy mojej jawce. tzn wymiękali ,bo silnik mam rozkręcony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adioss
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pią 16:54, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A czym sie rozni ogar od jawy?? ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 19:14, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Adioss napisał: | A czym sie rozni ogar od jawy?? ;p |
ramą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 19:48, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Twoi kumple mogą mieć jeszcze nie zdjętą blokadę na zębatkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 8:56, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Johnny Moped napisał: | Twoi kumple mogą mieć jeszcze nie zdjętą blokadę na zębatkach. |
na zębatkach? pierwsze słysze....
dobra ide składac silnik od jawki... pozniej wrzuce tu zdjęcia jak można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:02, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ogary miały dawane (przynajmniej mój) mniejsze zębatki na przód, przez co miały predyspozycje bardziej ciągnika niż ściganta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 18:10, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Johnny Moped napisał: | Ogary miały dawane (przynajmniej mój) mniejsze zębatki na przód, przez co miały predyspozycje bardziej ciągnika niż ściganta |
to dziwnego ogara males
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|