Pare pytań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hawk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:01, 20 Lip 2008    Temat postu: Pare pytań

Witam mam pytanie czy da radę jakoś rozciągnąc amortyzatory i je nasmarować nigdy tego nie robiłem ale przydało by mi się coś takiego zrobić gdyż już pod moim Ciężarem obcierają o obudowę jak jade po wartepach.
Jeszcze jak nacentrowac felgę bo mam strasznie z centrowaną czy lepiej kupic nową i ile to moze kosztowac
Jak bym założył tylnią zębatkę na kole miejszą szybciej by leciała ? i jak to przerobic by pasowała od Rometa bo jak kiedyś zdawcza wymieniłem to kopa na 1 i 2 miała ale na 3 przy wietrze zwalniała strasznie czy tak samo by było jak bym wymienił tylnią zębatkę ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 8:41, 21 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
Witam mam pytanie czy da radę jakoś rozciągnąc amortyzatory i je nasmarować nigdy tego nie robiłem ale przydało by mi się coś takiego zrobić gdyż już pod moim Ciężarem obcierają o obudowę jak jade po wartepach.
Rozumiem, że mówisz o przednich lagach- tak, można, a nawet trzeba je smarować. Ściągasz gumy i smarujesz (na stopce, żeby zawieszenie poszło w dół). Nie wiem co mam rozumieć pod pojęciem 'ociera o obudowę', ale jeśli lagi dobijają, to musisz sprawdzić sprężyny i tulejki. Jeśli mówisz, że dobija tył, to wymiana amorów...
Cytat:
Jeszcze jak nacentrowac felgę bo mam strasznie z centrowaną czy lepiej kupic nową i ile to moze kosztowac
Oczywiście, że sie da (zakładając, że obręcz jest w miare dobra). Jeśli jest krzywa, to tylko kupno nowej (40zł), albo całego koła. Popuszczasz szprychy, nastawiasz i dokręcasz

Cytat:
Jak bym założył tylnią zębatkę na kole miejszą szybciej by leciała ? i jak to przerobic by pasowała od Rometa bo jak kiedyś zdawcza wymieniłem to kopa na 1 i 2 miała ale na 3 przy wietrze zwalniała strasznie czy tak samo by było jak bym wymienił tylnią zębatkę ?
Od komara podobno pasuje. Jeżeli jednak masz dość słaby silnik, to nie baw się w to, bo dużo szybciej nie pojedziesz- braknie mocy, a nie obrotów (pomijając, że motor wtedy rozpędza się jak PKP Intercity)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pon 8:43, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 9:53, 21 Lip 2008    Temat postu:

Po co wymieniać amory z tyłu jeśli dobijają ? Może wymiana samych tłoczków wystarczy albo nawet dolanie oleju ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 10:53, 21 Lip 2008    Temat postu:

motórzysta napisał:
Po co wymieniać amory z tyłu jeśli dobijają ? Może wymiana samych tłoczków wystarczy albo nawet dolanie oleju ..
Nie widze sensu bawienia sie w takie coś. Pozatym jaki olej? Razz Panzer commander ma tylko hydrauliczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 14:45, 21 Lip 2008    Temat postu:

macq napisał:
motórzysta napisał:
Po co wymieniać amory z tyłu jeśli dobijają ? Może wymiana samych tłoczków wystarczy albo nawet dolanie oleju ..
Nie widze sensu bawienia sie w takie coś. Pozatym jaki olej? Razz Panzer commander ma tylko hydrauliczne


Bawienia się ? Jeśli ktoś ma dostatecznie dużo pary w łapach ręcznie zdejmie sprężyny , nagniecie ktoś wybije zabezpieczenia i jest .
Jak dla mnie po 15 minut na amortyzator .. ostatnio zmieniałem olej to mniej więcej pół godziny mi to zeszło .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlik666
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Police

PostWysłany: Pon 20:18, 21 Lip 2008    Temat postu:

Pierwsze słyszę że w ogarowskich amorach jest olej.Po trugie rozebranie go nie wymga żadenej siły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Pon 20:36, 21 Lip 2008    Temat postu:

ktos tu mowi o ogarowskich? Czy tylko o jawowskich...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin