Panewka na korbowodzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodzio
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: tuszyn

PostWysłany: Sob 14:43, 16 Paź 2010    Temat postu: Panewka na korbowodzie

witam , mam pytanie
chodzi mi o mosiężny pierścień na korbowodzie od strony tłoka proszę i poinstrułowanie mnie jak go wymienić ? czy trzeba wyjmować silnik , jak i czym dostosować nowy pierścień , czym go rozwiercić żeby pasował do tulei korbowodu.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 14:56, 16 Paź 2010    Temat postu:

było ale wytłumaczę stary przecinasz jak to robię cieńkim brzeszczotem starą tulejke wyjmujesz kupujesz nową tylko idź z wałem lub zmierz średnicę bez tuleji otworu w korbowodzie bo są 2 lub 3 rodzaje później nową wbijasz i powiększasz otwór rozwiertakiem potem f3 2 dziórki na smarowanie i to wszystko. Tu masz do tłumaczenia: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Śro 10:51, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Sob 16:38, 16 Paź 2010    Temat postu:

tulejki wbija sie prasą niczym innym lepiej idz z tym do szlifierza i ci to zrobi bo samemu to mozesz wal zepsuć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzio
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: tuszyn

PostWysłany: Sob 19:09, 16 Paź 2010    Temat postu:

dzięki koledzy za info, ale po napisaniu tematu wyszedłem na przejażdżkę i niestety stanął mi (: tłok - więc jawka do piwnicy silnik na stół rozebranie , wyjecie wału , okazuje sie że rozdupcyło się łożysko na wale szpileczka wpadła do komory spalania i dostała się między tłok a cylinder ( cylinder z tłokiem wymieniałem tydzień temu, przejechałem na nim ze 200km ): no trudno i tak bywa rozebranie to pikuś gorzej bedzie ze złożeniem nigdy środka silnika nie rozbierałem- te zebatki i jak je ustawić jak się to wszystko będzie składać MACIE JAKIŚ SCHEMAT CZY FOTY JAK TE ZĘBATKI USTAWIĆ I W JAKIE POZYCJI MA BYĆ KOPAJKA TAM W ŚRODKU prosze o pomoc ( może jakieś link )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Nie 8:46, 17 Paź 2010    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=XHhVgL33id4

Tu jest filmik jak to wszystko ułozyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 15:15, 17 Paź 2010    Temat postu:

gienek1 napisał:
tulejki wbija sie prasą niczym innym lepiej idz z tym do szlifierza i ci to zrobi bo samemu to mozesz wal zepsuć

co do tego wątku myślę że kolega ma racje jeżeli ktoś nie robił tego ale tą tulejke równie dobrze sam wymienisz... gorzej jak masz silnik w ramie ale przy zabespieczonym wale oraz dobranym wybijakiem tej tulejki wybijesz ją Wink ja akurat wybijałem ją starą śrubą lekko pukając młotkiem..(gdy masz wał wyjęty z silnika tym lepiej bo kładziesz na imadle wał i dalej czymś wybijasz) potem tulejkę bierzesz do sklepu i koleś ci daje taką samą bo tu chodzi o pomiar zewnętrzny bo wewnątrz jak kolega bergu powiedział musisz ją rozwiercić Wink co do kolejnego pytania wszystko znajdziesz w tutorialach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin