Paliwo nie dochodzi do cylindra co zrobić?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wadar
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:50, 12 Lis 2009    Temat postu: Paliwo nie dochodzi do cylindra co zrobić?

Kupiłem sobie niedawno Jawke 50 i zrobiłem nowy zapłon. Iskra jest duża i niebieska, gaźnik wyczyściłem i nie działa. Dałem nowy gaźnik i zestaw nowych dzysz i daliej nie pali. Co zrobić pomóżcie mi. Z góry dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Czw 18:54, 12 Lis 2009    Temat postu:

moze droga z gaźnika do cylindra jest zablokowana (mam na myśli króciec) Sylikon z uszczelki się dostał albo coś...
a czy napewno paliwo dochodzi do samego gaźnika. Sprawdz czy silnik wogle działa wstrzyknij troche paliwa do cylindra i kopnij


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadar
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:56, 12 Lis 2009    Temat postu:

Wstrzyknołem i zapalił ale na tyle ile było paliwa w cylindrze a Krócieca nie sprawdzałem. paliwo do gaźnika dochodzi bo gdy tipuje to po jakimś czasie wylewa spod tipera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Czw 19:12, 12 Lis 2009    Temat postu:

skoro tak to musisz sprawdzić czy droga paliwa z gaźnika do cylindra jest wolna Smile ewentualnie moze powietrze nie dochodzi. ale skoro zapalił to powietrze musiało dojść a nie dojdzie inną drogą niz przez króciec :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 19:36, 12 Lis 2009    Temat postu:

No a więc tak:
1- zobacz czy wężykiem ci cieknie paliwo.
2- Jeśli cieknie to odkręć gaźnik i go dokładnie wyczyść i jak możesz to wygotuj w wodzie z octem.
3- Jeśli już to zrobiłeś i nadal coś jest nie tak to zapewne wina króćca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 19:44, 12 Lis 2009    Temat postu:

Heh, proste Wink Odkręć dekiel komory pływakowej i odkręć kranik, pobaw się naciskając zaworek(taki złoty cybelek). PO puszczeniu go paliwo powinno lecieć równym strumieniem, wciskając nie powinno lecieć. Jeżeli to jest ok, zamykasz komorę wykręcasz dyszę, przedmuchujesz je porządnie sprężonym powietrzem i dokręcasz do samego końca(bez przesady, z wyczuciem). Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadar
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:35, 15 Lis 2009    Temat postu:

Wszystko zrobiłem co mi kazaliście i dalej nie dochodzi mi paliwo do cylindra Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 10:44, 15 Lis 2009    Temat postu:

A może powiesz na podstawie mojej wcześniejszej wypowiedzi co się dzieje wykonując te czynności? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 12:10, 15 Lis 2009    Temat postu:

Mam ten sam problem co kolega, pks100 robiłem to już co napisałeś i dalej nie dochodzi, mam zamiar teraz rozwiercić króciec bo był zablokowany i może pójdzie teraz chociaż wcześniej jeździła tak, może być wina jeszcze czegoś innego?? przez wstrzyknięcie wahy do cylindra pali na pych normalnie i maksymalne obroty bo gaz na maxa daje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 18:20, 15 Lis 2009    Temat postu:

Chmmm, tzn, że paliwo wam leci z zaworka prawidłowo?! Jeżeli tak winą jest zapchany gaźnik, jeśli świeca po paru kopnięciach nie jest mokra, ewentualnie brak kompresji, ale wtedy by nie odpalał po wsztrzynięciu paliwa, a chodziłby wtedy kiepsko... Sprawdzie tą zalaną świecę jeżeli tu jest ok, gaźnik do nafty w celu wyczyszczenia... Kłopoty z regulacją raczej nie, dysze wkręcone... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Nie 20:44, 15 Lis 2009    Temat postu:

a może jak składacie wszystko (nie wiem na co) to się robią tzw. "glutki" w króćcu czy na łączeniach?Sam już nie wiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 13:32, 16 Lis 2009    Temat postu:

Ogarzysta200 napisał:
a może jak składacie wszystko (nie wiem na co) to się robią tzw. "glutki" w króćcu czy na łączeniach?Sam już nie wiem.


To trzeba składać na sylikon, a on się nie nadaje(normalny). Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 20:56, 16 Lis 2009    Temat postu:

Wader jak zrobisz daj znać co było nie tak, ja też napiszę w razie jak uda mi się naprawić ten sam problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadar
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:47, 22 Lis 2009    Temat postu:

Ściągnołem komote pływakową i wyjołem gaźnik przedmuchałem go i powietrze spod iglicy wylatywało a gdy zakręciłem to paliwo tyle dopływało co nic i jeszcze na dodatek musiałem tipować cały czas aby mi troche wylało do cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 14:19, 22 Lis 2009    Temat postu:

Proponuję rozkręcić gaźnik do części pierwszych i wygotować w wodzie z octem, przeczyścić wszystkie dysze, ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej.A jak nie to to już nie wiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin