Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wadar
Początkujący
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:50, 12 Lis 2009 Temat postu: Paliwo nie dochodzi do cylindra co zrobić? |
|
|
Kupiłem sobie niedawno Jawke 50 i zrobiłem nowy zapłon. Iskra jest duża i niebieska, gaźnik wyczyściłem i nie działa. Dałem nowy gaźnik i zestaw nowych dzysz i daliej nie pali. Co zrobić pomóżcie mi. Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Czw 18:54, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
moze droga z gaźnika do cylindra jest zablokowana (mam na myśli króciec) Sylikon z uszczelki się dostał albo coś...
a czy napewno paliwo dochodzi do samego gaźnika. Sprawdz czy silnik wogle działa wstrzyknij troche paliwa do cylindra i kopnij
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wadar
Początkujący
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:56, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wstrzyknołem i zapalił ale na tyle ile było paliwa w cylindrze a Krócieca nie sprawdzałem. paliwo do gaźnika dochodzi bo gdy tipuje to po jakimś czasie wylewa spod tipera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Czw 19:12, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
skoro tak to musisz sprawdzić czy droga paliwa z gaźnika do cylindra jest wolna ewentualnie moze powietrze nie dochodzi. ale skoro zapalił to powietrze musiało dojść a nie dojdzie inną drogą niz przez króciec :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 19:36, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No a więc tak:
1- zobacz czy wężykiem ci cieknie paliwo.
2- Jeśli cieknie to odkręć gaźnik i go dokładnie wyczyść i jak możesz to wygotuj w wodzie z octem.
3- Jeśli już to zrobiłeś i nadal coś jest nie tak to zapewne wina króćca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 19:44, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Heh, proste Odkręć dekiel komory pływakowej i odkręć kranik, pobaw się naciskając zaworek(taki złoty cybelek). PO puszczeniu go paliwo powinno lecieć równym strumieniem, wciskając nie powinno lecieć. Jeżeli to jest ok, zamykasz komorę wykręcasz dyszę, przedmuchujesz je porządnie sprężonym powietrzem i dokręcasz do samego końca(bez przesady, z wyczuciem). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wadar
Początkujący
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:35, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko zrobiłem co mi kazaliście i dalej nie dochodzi mi paliwo do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 10:44, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A może powiesz na podstawie mojej wcześniejszej wypowiedzi co się dzieje wykonując te czynności? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek17
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 12:10, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam problem co kolega, pks100 robiłem to już co napisałeś i dalej nie dochodzi, mam zamiar teraz rozwiercić króciec bo był zablokowany i może pójdzie teraz chociaż wcześniej jeździła tak, może być wina jeszcze czegoś innego?? przez wstrzyknięcie wahy do cylindra pali na pych normalnie i maksymalne obroty bo gaz na maxa daje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 18:20, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Chmmm, tzn, że paliwo wam leci z zaworka prawidłowo?! Jeżeli tak winą jest zapchany gaźnik, jeśli świeca po paru kopnięciach nie jest mokra, ewentualnie brak kompresji, ale wtedy by nie odpalał po wsztrzynięciu paliwa, a chodziłby wtedy kiepsko... Sprawdzie tą zalaną świecę jeżeli tu jest ok, gaźnik do nafty w celu wyczyszczenia... Kłopoty z regulacją raczej nie, dysze wkręcone... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:44, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a może jak składacie wszystko (nie wiem na co) to się robią tzw. "glutki" w króćcu czy na łączeniach?Sam już nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 13:32, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ogarzysta200 napisał: | a może jak składacie wszystko (nie wiem na co) to się robią tzw. "glutki" w króćcu czy na łączeniach?Sam już nie wiem. |
To trzeba składać na sylikon, a on się nie nadaje(normalny). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek17
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 20:56, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wader jak zrobisz daj znać co było nie tak, ja też napiszę w razie jak uda mi się naprawić ten sam problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wadar
Początkujący
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:47, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ściągnołem komote pływakową i wyjołem gaźnik przedmuchałem go i powietrze spod iglicy wylatywało a gdy zakręciłem to paliwo tyle dopływało co nic i jeszcze na dodatek musiałem tipować cały czas aby mi troche wylało do cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Strzelba95
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Nie 14:19, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Proponuję rozkręcić gaźnik do części pierwszych i wygotować w wodzie z octem, przeczyścić wszystkie dysze, ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej.A jak nie to to już nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|