Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 19:52, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli już to tak jak pisał macq "drucikiem" a nie "drutem". Cienki i miękki drucik nadaje się do tego. Ja czyszcze przeważnie przedmuchując ustami xd lub takim włoskiem z tworzywa sztucznego ze szczotki do podłóg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 20:32, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
kajtekq napisał: | ta marq czy jak ci tam jest bardzo dobry pomysł czyscic dysze drutem wiesz co sobie wyczysc drutem!!!!!!! | Jak nie umiesz napisać nawet mojego nicku, to może lepiej się nie wypowiadaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 20:34, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ja też dmucham ustami w ostateczności kompresorem a czyszczę igiełką lub szpileczką ;d weź przedmuchaj w tym gaźniku wszystko co się da a najlepiej rozbierz go
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giwera
Nowy
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraszew k. Łodzi
|
Wysłany: Nie 4:53, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
w niedziele w południe zobaczę bo teraz o 6:00 mi się nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ursus
Nowy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:58, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdź drożność krujca i filtr powietrza i tą gumową rurkę co idzie od gaźnika do filtru powietrza sprawdź całą i na łączeniach morze zasysać lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Nie 13:00, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
czy ostatnie czasy przeprowadzałeś w nim jakieś remonty, modyfikacje itd... i czy motorek stał sobie długo czy na bierząco go użytkujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 18:28, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cienki miedzany druci nadaje sie idealnie do czyszczenia dysz(patrz np. ten z przewodu elektrycznego). Zwykle nie polecam tego sposobu, ale ten przedmiot jest dobry i z jego pomoca dyszy sie nie zepsuje. Po pierwsze na pewno sprawdz czy paliwo dochodzi moze Ci sie tak tylko wydaje. Wyciagnij dekiel gaznika i odkrec kranik. Powinno leciec paliwo rwonym strumieneim. Jezeli nie to sprawdz szczelnosc korka baku, kranik i zaworek iglicowy, po jego przycisnieciu paliwo powinno przestac cieknac. Jezeli wszystko jest ok, a masz paliwo w baku sprawdzasz czy plawak jest pusty w srodku i swobodnie porusza sie po swojej osi. Dalej sprawdzasz odkrecajac przepustnice czy w rozpylaczu widac paliwo. Jezeli nie uginasz blaszke w komorze plywakowej do gory lub jezeli to nie pomoglo czyscicsz caly gaznik, az problem zniknie. Paliwo nie moze sie z tego zworku wylewac. Dalej sprawdzsz czy przypadkiem iglica(zloty element w gardzieli) nie stoi caly czas w rozpylaczu. Powinna sie ona podnosic wraz z ruchem manetki, iglica + przepustnica. Jezeli wszystko jest ok, nalezy uszczelnic polaczenia: ganik-krociec-cylinder. Wymienic uszczelki, ladnie wszystko spasowac i porzadnie skrecic, bez kruczkow. Nie pomoglo?! To sprobuj dokrecic glowice, a jezeli to rownierz wymien pierscienie na tloku na nowe. Wszystko to powinno pomoc. Pozdrawiam
Pomoglem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 18:52, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
wymień jeszcze kondensator Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 22:34, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | wymień jeszcze kondensator Pozdrawiam | Nom, wtedy paliwo na pewno zacznie dopływać do cylindra buhehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giwera
Nowy
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraszew k. Łodzi
|
Wysłany: Śro 11:00, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ok dzięki już wszystko jest dobrze, przeczyściłem dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:38, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra to temacik do zamkniecia chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|