Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Wto 16:10, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
czyli mowisz ze moze sie ktorys simmering rozlecial .najprawdopodobnie ten co jest tam iskrownik tak ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 17:02, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no to chyba że coś zje**** w silniku jest to zgadzam sie z tobą:_)
Dbaj o polską mowę! pks100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Wto 17:05, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zobacze na ten simmering i dam wam znac .dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 0:27, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja mówie jak to można rozpoznać, jest wiele rzeczy ale ta jest prawdopodobna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Czw 15:00, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dzisiaj sprawdzalem ten simmering a dupa .jest dobry . ustawilem na nowo zaplon i jak kopie to jak jak by chcial zapalic ale mu brakuje paliwa bo sieca caly czas sucha pyrka pyrka ale nie zalapie..Dodam ze z wydechu to sie kurw* leje ciurkiem.taj jakby z gaznika sie przelewalo prosto do wydechu. Tlok mam zalozony strzałka w dól wiec jest dobrze. juz nie mam sil do tego motoru . prosze pomozcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 15:11, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a słuchaj krzywke masz dobrze włożoną w magneto?????????? bo ja żle założona to bęzie iskra ideał ale nie bęzie palić owszem będzie łapać ale zapalić nie zapali miałem tak z 1 miesiąc temu poprawiłm krzywkle dobrze i za pierwszym a pierścienie dobre masz??????
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Czw 15:14, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Czw 15:43, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
pierscienie zminialem razem z tlokiem wiec to odpada.sprawdze jeszcze tak krzywkebo owszem sciagalem niedawno ja.Ale dziwi mnie jedna rzecz czemu ta swieca jest caly czas sucha a paliwo sie przez wydech wylewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 15:57, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
gwint w głowicy na świece masz dobry ? i jaką masz świece nie chodzi mi o firme tyylko jak wygląda na dole znajć gdzieś na necie i pokaż mi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Czw 16:05, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
gwint w glowicy mam dobry.swiece mam rozne (BOSH NOWY wogule na nim nie ma iskry, IZOLATOR , ISKRA f95 na tej tylko pytka a mam jeszcze f75 i jakies stare. tobie chodzi o to czy mam swiece tam na dole tak jakby w srodku czy wysuniata ,http://jawa50.c0.pl/swiece.htm mam taka i taka ale ta iskra f95 jest wysuniata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 16:11, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
aha , a kolanko masz dobrze uszczelnione ? głowice tez/? między cylindrem a karterem też dobrze uszczelnione masz ?? między króćcem a cylkiem też dobrze uszczelnione masz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Czw 16:20, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
z glowicy mi nie ucieka miedzy cylindrem a krucem a kruccem a gsznikiem tez. a kolanko tez ale kolanko chyba nie ma nic do tego .paliwo powinno byc zasysane jak kopne i powinno swiece zalewac a ono wylatuje przez wydech .czyli tak jak by cos bylko nie szczelne tylko co ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 16:23, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mi nie chodzi kórędy wylatuje paliwo itp tylko pytałem sie czy wszędzie masz dobrze uszczelnione bo możliwe że jest gdzieś duży wdmuch powietrza i tą benzyne odrazu wypierdala poza silnik poprostu wydmuchuje ją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Czw 16:28, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no to napisalem ci ze wszystko jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 16:29, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no ok , hmm kurde nie wiem juz co to moze być musze troche podumać)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 16:53, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
skoro zapłon ustawił to krzywka musi być ok...
świeca nie będzie mokra na tyle że będzie z niej ciekło, żeby była wilgotna to musiał byś pchać dość długo ale skoro mówisz że leci wydechem... a zatkałeś filtr powietrza? jaka wtedy jest reakcja?bo to że widzisz że uszczelniacz wygląda na ok nic nie znaczy bo mogła sprężynka przy montażu spaść... rozumiem że zapłon wykluczasz zupełnie, podaj jeszcze tylko jak ustawiłeś ten zapłon (konkretne liczby)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|