Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa 20
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:57, 22 Mar 2009 Temat postu: Pali ale nie jedzie |
|
|
Hejka mianowicie mam taki problem zrobiłem jawkę i teraz pali na 1 kopa jak jest ciepła jak zimna za trzecim albo więcej .I jak już odpali wkręca sie elegancko ale jak chce jechać albo ze sprzęgła albo na pycha to gaśnie. Sama by pojechała ale z obciążeniem nie .Czego to przyczyna .Proszę o szybką odpowiedź pozdrawiam .
PS:Dawajcie na pw linki do swoich maszyn na polskajazda.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 17:17, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Silnik slaby, nie umiesz operowac sprzeglem, zle przelozenia zebatek(na moc), silnik do rematu, zaplon i reulacja gaznika, a takze nieszczelnosci. Zatkany filtr powietrza lub wydech, zaciagniety hamulec lub inne przypadki hamujace, np. za mocno naciagniety lancuch, zla geometria kola, krzywe zebatki itd. itd. Przyczyn jest wiele. Baw sie. A jak na luzie Ci idzie? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawa 20
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:43, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Na luzie jest dobrze wszystko jedzie bez chamowania ale jak nawet na pycha to ona nie jedzie a zębatke kupiłem tę samą co była wcześniej łańcuch też jest git nieszczelności miałem gdy nie dokręciłem głowicy a teraz zrobiłem sam uszczelkę pod głowice i dałem sylikon do uszczelek odporny na temperaturę .gaźnikiem jutro sie zajmę i tłumikiem wyciągnę ten dławik cały z tłumika i filtr powietrza tez jutro zobaczę jeśli nic nie pomorze to albo będę szukał przyczyny albo rozpołowię silnik .Dzięki za propozycje pozdro.
PS:Proszę o dalsze odp z innymi pomysłami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawa 20 dnia Nie 17:47, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:22, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem, dałeś sylikon niskotemperaturowy pod głowicę? Jak tak nie ma się co dziwić, że mamy brak mocy, ciepło cylindra roztopi to, wskutek czego powstają nieszczelności. Gdy masz zgaszony silnik to sprawdź, czy powietrze nie ucieka na łączeniu cylinder-głowica, powoli naciskaj na kopnik i nadsłuchuj czy syczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Nie 18:44, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:17, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wydech zatkany... ja tez tak miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawa 20
Początkujący
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:21, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
[quote="xiang"]nie rozumiem, dałeś sylikon niskotemperaturowy pod głowicę? Jak tak nie ma się co dziwić, że mamy brak mocy, ciepło cylindra roztopi to, wskutek czego powstają nieszczelności. Gdy masz zgaszony silnik to sprawdź, czy powietrze nie ucieka na łączeniu cylinder-głowica, powoli naciskaj na kopnik i nadsłuchuj czy syczy.[/q
Tak sie zapytam bez obrazy ty umiesz czytać napisałem że odporny na temperature do 360 stopni specjalnie do uszczelek do tłumik sorry jak cię obraziłem .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawa 20 dnia Nie 21:22, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 6:13, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Szczerze? Popatrz na dyszę główną i iglicę. Aby rozbujać silnik na luzie potrzeba niewiele mieszanki, a do ruszenia potrzebna jest konkretna ilość (dysza, czy kanalik nie musi być zatkany(a) w całości). Sprawdź również poziom paliwa w gaźniku. Ja jednak obstawiam na jakiś włos w dyszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|