Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razor_8824
Bywalec
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:55, 26 Mar 2009 Temat postu: Olej cieknie spod cylindra - śróbka dokręcona na maksa |
|
|
Witam chciałem zapytać czy to normalne, że spod cylindra olej mi cieknie? Uszczelka tam jest - trzeba kupić nową? Wydaje mi się że tam gdzie są te dwie śróbki to tam dociska, a tam po środku cieknie.
Dołączam 2 foty, foty są z dwuch stron, po przejechaniu 10km
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Razor_8824 dnia Czw 13:57, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:00, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To jest przepalony olej który nie wylatuje wydechem, tylko skrapla się w kolanku. Takie coś często się zdarza gdy lejemy byle jaki olej, za dużo dajemy oleju do benzyny, mamy wadliwą świecę, zbyt bogatą mieszankę. Nie jest to normalne bo u mnie nic nie cieknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 14:11, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie jestem pewien ale czy nie poszedł zimering na wale. Nigdy nie widziałem że przez byle jaki olej bedzie się on wydostawał przez wydech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Czw 14:12, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo ale zmieniłem uszczelkę i dałem nowe śruby i jest gicio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 14:33, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to teraz olej znajduje się w kolanku i w wydechu ale jak nie ma spadku mocy to można jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 20:36, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
xiang napisał: | To jest przepalony olej który nie wylatuje wydechem, tylko skrapla się w kolanku. Takie coś często się zdarza gdy lejemy byle jaki olej, za dużo dajemy oleju do benzyny, mamy wadliwą świecę, zbyt bogatą mieszankę. Nie jest to normalne bo u mnie nic nie cieknie. |
Zbyt bogata mieszanke to nie bardzo, chodzilo Ci raczej o ilosc oleju w mieszane choc jej sklad ma takze znaczenie. Tak wlasiwie to nie zalezy od tego jakigo gatunku jest olej, jest to dwusuw i u kazdego z was mieszanka, a glownie olej trafia do wydechu, tylku tzw. dyfuzor, ktorewgo w jawce brak(jest jakas przegroda) ma spowodowac "odbiecie" czesci spalin w taki spoeob aby wepchnely uciekajaca mieszanke z powrotem do cylindra. Co do autora uszczelnij to miejsce i sprawdz stan swiecy. Jak jest czarna to zmien ja na cieplejsza, obniz iglice i lej mniej oleju do paliwa. Orginalnie byly swiece F80 i odpowiedniki, wiec mozesz dac F75, F70 itd. POzdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 13:13, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam o samo spróbuj może uszczelki wymienić łączące karter-cylinder i cylinder-kolanko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jablko dnia Sob 13:15, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 22:48, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jablko napisał: | Ja mam o samo spróbuj może uszczelki wymienić łączące karter-cylinder i cylinder-kolanko |
Uszczelnianie to dorazny sposob. Potem olej moze zbierac sie w wydechu. Najpierw usuwa sie przyczyne, a potem uszczelnia wydech co jest rownie wazne. Swica powinna byc brazowa, a olej przekladniowy nie powinien dochodzic do cylindra i skrzyni korbowej. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|