Ogarek po wymianie wału słaby

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 16:00, 18 Wrz 2011    Temat postu: Ogarek po wymianie wału słaby

Witam jest taka sprawa. W Ogarku zmieniałem wał, simeringi i łańcuch. Przed naprawą był bardzo mocny, na 11 leciał sobie 60 z górki a to chyba dobry wynik. Teraz jest dosyć słaby :/ zrobiłem nim ok 5 km od złożenia, Po prostu nie ma siły. Zębatka 12 (na niej leciał 65). Jak go świeżo co złożyłem to troche ciężko to wszystko chodziło, jużchyba sie rozchodziło. Czy to normalne ?? Jak nie to co sprawdzić ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Nie 20:39, 18 Wrz 2011    Temat postu:

Jest to normalny objaw... Nowe elementy nie są dobrze spasowane i się docierają... Hmm a dystansowałeś wał? Może przez to Ci ciężko chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 21:38, 18 Wrz 2011    Temat postu:

tego wału sie nie da dystansować bo tak jakby na styk wypełnia komore korbową ale nie w sensie że przeciwwagi trą o karter tylko na ośkach są takie nadlewy... coś jak w oryginale tylko szersze po prostu tak ze wał jest idealnie na środku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Pon 15:50, 19 Wrz 2011    Temat postu:

Wału nie trzeba docierać, wystarczy przejechać spokojnie ok 10 km aby wszystko się ułożyło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badzio
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Moszczenica k. Piotrkowa Tryb.

PostWysłany: Pon 17:47, 19 Wrz 2011    Temat postu:

No dokładnie nie potrzeba docierać choć ja jestem taki że raczej staram się docierać ważniejsze elementy silnika, lecz jeśli twój jest słaby to po prostu odpal go niech sam pochodzi niech wał się troche pokręci nie gazuj i zostaw na jakiś czas;] możesz powtórzyć kilka razy ten zabieg i oczywiście możesz mu też pomóc normalną ale nie gwałtowną jazdą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 18:06, 19 Wrz 2011    Temat postu:

Cytat:
odpal go niech sam pochodzi niech wał się troche pokręci nie gazuj i zostaw na jakiś czas;]


A co z chłodzeniem ?:>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badzio
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Moszczenica k. Piotrkowa Tryb.

PostWysłany: Pon 18:18, 19 Wrz 2011    Temat postu:

nie mówie o odpalaniu w garażu wystawić na podwórko i niech pracuje.. w tą pogodę to idealne chłodzenie nawet na stopkach a z resztą jawoski silnik nie zatrze Ci się od pracy nie w trakcie jazdy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 18:51, 19 Wrz 2011    Temat postu:

Cytat:
w tą pogodę to idealne chłodzenie nawet na stopkach


Chyba mówisz o temperaturze -20 stopni :> Silnik aby miał dobre chłodzenie musi mieć przepływ powietrza między ożebrowaniem cylindra... A jaki będzie przepływ gdy postawisz go na nóżkach? Raczej zerowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siasin dnia Pon 18:51, 19 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin