Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Heniek16
Początkujący

Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 13:21, 08 Sie 2007 Temat postu: Ogar200 problem z 3 biegiem wchodzi normalnie ale nie ma moc |
|
|
Siemka wszystkim posiadam ogara200 z silnikiem jawki 50 niedawno wymieniłme wał na nowy razem z tłokiem zrobiłem juz ponad 100km na spokojnej jeżdzie na 1 i 2 chodzi normalnie jest mocny ale gdy wrzucam 3 bieg to moge jechać tylko z górki bo po prostej drodze nie idzie mylsałem ze to kwestia dotarcia ale dalej jest to samo prosze o szybką pomoc z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
byrcz17
Częsty bywalec

Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzyżów
|
Wysłany: Śro 13:38, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
a jaka masz zebatke z przodu zalozona ? a przed wymiana tloka i walu to dobrze jezdzil... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ozzi99
Wymiatacz

Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 15:17, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ja miałem podobny problem . Otóż ojciec zebrał jawkę na samochód od mechanika jak wracał z pracy, u mechanika nawet nie sprawdzał jak jeździ, bo to jest zaufany kolo . Drugiego dnia Jawka normalnie odpaliła, ale tak jak piszesz, że na 3 biegu brak mocy i ja miałem TEN SAM problem.... , robiłem wszystko co mogłem zrobić, aż wkońcu tak dla jaj założyłem inną DYSZĘ ( tą większą chyba 68 ) i nagle na 3 biegu dostała pożądnego kopa ( mocy ) i teraz jest wszystko spoko....Podsumowując polecam Zmianę dyszy na inne...mogą być rozwiercone....na większe albo tak jak u mnie ten sam rozmiar tyle że inna....POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heniek16
Początkujący

Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 16:09, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Wszystko przed wymianą wału i tłoka było ok nic innego nie wymieniałem zapłon przestawiałem i tak to nic nie dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czarny
Częsty bywalec

Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 17:37, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
moze pierscionek pekl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ziggas666
Wymiatacz

Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 17:42, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
raczej nie pierscionek bo by stracił kompresje i siłe na wszystkich biegach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heniek16
Początkujący

Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 18:20, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Prosze pomóżcie bo ja już nie wiem pierscionki są oki bo sprawdzałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 19:51, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdź wszystkie połączenia w dolocie. peniwe zasysa lewe powietrze. i nie ma przez to mocy. dokręc gaxnik i krócieć i zobacz filtr powietrza wraz z jego obudową. zobacz też zy ta guma na gąxnik co sie ja nakłada jest cała lub nie zsuneła sie gdzieś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
byrcz17
Częsty bywalec

Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzyżów
|
Wysłany: Czw 6:48, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jak by zasysal za duza dawke powietrza to by nie mogl wejsc na wyzsze obroty bo by sie dlawil... ale sprawdzic mozesz
PozDro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ozzi99
Wymiatacz

Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 9:47, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dokładnie musisz pobawić się z gaźnikiem , bo to musi być jego wina....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lucas
Wymiatacz

Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 9:51, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Moj znajomy mial podobny problem, ale mu przebijala elektryka motor na 1 i 2 mial moc zeby sie rozpedzic, ale na 3 juz nie mogl sie rozpedzac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 15:24, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
tłok moze też puchnac jak jakis tandetny lub pierścienie felerne i zużyły sie za szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heniek16
Początkujący

Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 15:28, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Z gażnikiem sie już bawiłem z filtrem powietrza też nie wiem co mam robić . A co trzeba zrobić zeby nie było przebicia elektrycznego tak jak ty kedzior napisałes ?? Wymieniałem tez dysze z gaznika rozwiercałem i nic nie pomogło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Heniek16 dnia Czw 15:29, 09 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 15:29, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
izolalecje trzeba miec dobra co do filtra mi chodziło abys zajrzał czy dupa airboxu nie odczepiłą sie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heniek16
Początkujący

Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 15:31, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Przed wymianą wału i tłoka było wszystko oki i swiatła są jakby było przebicie to raczej ich by nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|