Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roofi92
Nowy
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:39, 25 Gru 2007 Temat postu: Ogar traci moc |
|
|
Witam moj ogar traci moc. Jak jest zimny chodzi dobrze. Po rozgrzaniu ( wystarczy przejechac okolo 500m.) traci moc. Niechce dalej jechac. Naprawde nie wiem czego to wina. Olej w silniku jest. Pozatym nagrzewa sie szybko. Raz byl wyjatek i chodzil tak jak powinien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 10:49, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jak się szybko nagrzewa to może być wina źle ustawionego zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Wto 12:30, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
obstawiam swiece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 16:03, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ja też sądzę że to świeca a to że się grzeje to może być źle ustawiony zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:18, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja miałem podobnie... U mnie był juz rozpylacz rozkalibrowany i nie można było już dobrze ustawić starego gażnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 12:37, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Może pierscienie ?
Jesli nei to wyprzedzenie zapłonu ja mam podobnie i to wina zapłonu tylko ustawić mi sie nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogarzysta
Nowy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc na paliwo:D
|
Wysłany: Czw 19:48, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
na jakiej świecy jeździsz?? dobre firmy świec to NGK, Champion, Bosch, tylko nie kupuj tanich podrób ja tak miałem w moim ogarze:) to była wina świecy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Czw 22:07, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
dobre swiece to iskra siedemdziesiątka piątka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogarzysta
Nowy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc na paliwo:D
|
Wysłany: Czw 22:49, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
pod warunkiem ze jest to oryginalna iskra. podróby są tandetne. faktycznie iskra 75 to dobra świeca, ale lepsze są te co wymieniłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Czw 23:42, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja jeżdżę na NGK BP7HS i jest(przynakmiej było kiedy nie było problemów) i jest o niebo lepiej niż na iskrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 8:51, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie o tym temt jest
Jak juz powiedzialem zobacz pierscienie jeden moze byc peknety , w kumpla pancerce tak było ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:04, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ogar się przegrzewa i to jest wina żle ustawionego zapłonu... Cylindra na razie nie zdejmuj tylko pożądnie ustaw zapłon i przerwę . Po za tym w zależności czy świeca jest mokra czy sucha ustaw gażnik... Potem jesli to nie wypali to wyczyść głowicę [u mnie była to przyczyna przegrzewania się silnika] a jak już to kompletnie nie wypali to zobacz cylinder
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Pią 10:05, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|