Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateo127
Początkujący

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:14, 23 Lip 2011 Temat postu: Ogar słaby |
|
|
Witam!
Mam taki problem a mianowicie jak odpalę ogara i dodam gazu to jest taki efekt jakby się zastanawiał chwilę i dopiero zwiększał obroty co powoduje problem przy ruszaniu pod nawet małe wzniesienia bo się nie może pozbierać czego to może być wina? A potem już jedzie bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 7:10, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Możesz tylko troszke obroty wkręcić. Powinno wystarczyć. W szczególności gdy masz ustawione b. niskie i późny zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateo127
Początkujący

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:14, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zwiększenie obrotów o trochę nic nie dało dopiero jak zwiększyłem więcej to jest lepiej ale ogar sam jedzie po puszczeniu gazu na 1 i obroty są dość wysoki. Zrobiłem tak jak miałem wcześniej czyli umiarkowane to musi być wina czegoś innego. Dodam że mam stożkowy filtr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 14:31, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
to stożkowy filtr możesz sobie w d wsadzić, jak zakładasz takie czary to trzeba gaźnik przeregulować pod niego a że te gaźniki regulować za bardzo nie idzie to proponuje wrócić do oryginalnego stanu rzeczy z filtrem w puszce a przy okazji sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej, czy nie łapie gdzieś lewego powietrza no i na wszelki wypadek przeczyścić i doregulować zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateo127
Początkujący

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:59, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko że jak mam oryginalny filtr założony to nie osiąga v-max bo przerywa tak od 3/4 manetki a na tym stożku niema problemu. ogar mam odblokowany tylko dysza jest jeszcze 65.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Nie 19:20, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a powiedz kolego jaki masz kolor świecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateo127
Początkujący

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:01, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nie do końca kawa z mlekiem trochę ciemniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:41, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
gaźnik jest źle wyregulowany do tego układ ssący nie jest dobrany pod gaźnik i silnik i takie skutki później wychodzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateo127
Początkujący

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:12, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
To co mam zrobić żeby było dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 16:31, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
wrócić do oryginału i wyregulować gaźnik a wcześnie sprawdzić zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateo127
Początkujący

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:51, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A czym się w tym gaźniku reguluje w końcu bo jedni piszą że ilością benzyny w pływaku inni zaś że iglicą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:47, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W Twoim przypadku regulacja obejmuje opuszczenie iglicy o rowek oraz przyspieszenie opóźnionego zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|