Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:35, 18 Mar 2009 Temat postu: Ogar po ustawieniu zapłonu |
|
|
Witam dziś ustawiłem zapłon przeczyściłem świece i o dziwo odpalił na 1 kopa i miał ładne obroty, lecz po chwili jazdy i odstawieniu potem go już nie chciał zapalić.... czego może być to wina?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
trejki
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 19:45, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdź czy rozwarcie na platynkach wynosi 0,4 mm i na świecy tez tyle samo. Albo spróbuj zmienić na inną świecę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:57, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zmieniałem świece na platynkach wynosi 0.4 a na świecy musze zobaczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 19:57, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie to świeca albo platyny mogą być. A jak zapłon ustawiłeś. Ile mm przed GMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:04, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
standard: 2.0 GPM i 0.4 platynki... czyli to może być świeca? albo platynk ,ale chyba by za 1 razem idealnie nie odpalił... bo po ustawieniu za 1 kopem odpalił a po odstawieniu już nawet za 50 nie chciał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sunay12 dnia Śro 20:05, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
liliput
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: NKE
|
Wysłany: Śro 20:17, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a na pych nie zawadzi tobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:21, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kur... ja tu sie pytam przyczyny a nie ty mi piszesz czy na pych ... na pych to nie jest robota... ja chem ustawić żeby on z kopa palił więc dowiem czego to przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 21:55, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi sie, ze jak nie swieca padla lub kondensator albo cewka to masz zle zaplon wyregulowany. Co do samej regulacji nie ustawisz tego silnika tak, ze bedzie mial super moc i bedzie odpalal za 1 kopem. Albo odpalasz albo moc, niestety. Seryjnie blokowane jawki mialy zaplon za pozno i odpalaly super. Po odblokowaniu za to mialy wyzsze obroty i ciezkie odpalanie itd. itd. Ustaw na 1,5 to Ci odpaali bez problemu lub nawet mniej. Optimum jest zazwyczaj na 1,8 przed GMP. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 14:43, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to znaczy że jak mi odpala za pierwszym to mam za późny zapłon ale mało mocy tak?? i cczy jak trochę przyśpieszę (w prawo????) to będzie wiecej mocy i czy odpalanie znacznie isę nie pogorszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 17:51, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Przyspieszasz krecac silnikiem w lewo . Jak masz dobrze wyregulowany silnik to odpala do 5 kopow bez przelania i do 3 z przelaniem. Jak przejedziesz troche i silnik ostygnie bez przelania za 3 powienien odpalic. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|