Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel987
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kobylany (KROSNO)
|
Wysłany: Śro 16:14, 11 Lis 2009 Temat postu: Ogar nie wysprzęgla ! |
|
|
Koledzy wymieniłem całkowicie nowe sprzeglo i tarcze. Widać że krzywo wysprzęgla i nie można właczyć biegu bo ZGRZYTA po każdej regulacji. Dorobiłem dłuższy popychacz(ten w środku z kulką) aby jeszcze bardziej wysprzęglało. Jak nacskam sprzegło i zapalam poprzez kopnik to czuć że sprzęgło działa, ale jak zapali silnik i włacze sprzęgło naciskam bieg i dlaje zgrzyt i silnik gaśnie- czyli dalej nie wysprzęgla .
Już nie wiem co mam robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 16:29, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a czuć opór na rączce od sprzęgła gdy wciskasz ją? a przy nie odpalonym silniku gdy wrzucasz bieg i wciskasz sprzęgło też tak się dzieje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel987
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kobylany (KROSNO)
|
Wysłany: Śro 16:36, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
wszystko jest ok , czuć że sprzęgło działa prawidłowo widać że wysprzęgla ale nie równo :/ (odkręciłem dekiel i wszystko widać) Po zapaleniu nie właczę bioegu bo gaśnie (zgrzyt).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 17:51, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
masz sprężynki stare i już są do du.... do kitu, kup nowe wymień a usterka zniknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Śro 17:58, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Krzywo to znaczy ze ten docisk z jednej strony odstaje a z drugie sciska tarczki jak tak to masz docisk do wymiany miałem tak samo udało sie wyprostowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:36, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
macek napisał: | Krzywo to znaczy ze ten docisk z jednej strony odstaje a z drugie sciska tarczki jak tak to masz docisk do wymiany miałem tak samo udało sie wyprostowac |
Chmm, ciekawe, jeżeli mówimy o tym samym elemencie trudno go skrzywic a tym bardziej wyprostowac... Co do problemu rzeczywiście jedyne co można zrobić to wymienić sprężynki. Inne przyczyny, no to już tylko gdybanie o skrzywieniach lub odkształceniach. Pozdrawaim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel987
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kobylany (KROSNO)
|
Wysłany: Śro 18:41, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
macek napisał: | Krzywo to znaczy ze ten docisk z jednej strony odstaje a z drugie sciska tarczki jak tak to masz docisk do wymiany miałem tak samo udało sie wyprostowac |
no właśnie tak. Jak kupie (jaka cena?) to wszystko bedzie grło ??
,, udało sie wyprostowac'' jak udało sie wyprostować ? Dokladniej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Daniel987 dnia Śro 18:45, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:54, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie prościej Ci jest zdjąć ten cały "docisk"(przepraszam, że śmieję się z określenia) i zobaczyć czy jest prosty czy krzywy? Jeżeli krzywy to go wymień lub w imadlo i prostuj(nie radzę), jeżeli prosty to sprężyny do wymiany no i zwróć uwagę na ten wystający bolec z tego docisku! To on może być krzywy! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel987
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kobylany (KROSNO)
|
Wysłany: Śro 18:59, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
,,Docisk'' jest prosty . A bolec dziś przedłuzyłem o nie cały cm. A co do tych spręzyn to czemu mam wymieniać ? Ze starości czy cos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:04, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Z czasem sprężyna już nie odbija tak jak kiedyś i zmienia się jej długość... Poprostu jedne dociskają mocniej a drugie słabiej i tarcza jest krzywo...Zależy to też od podkładek... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel987
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kobylany (KROSNO)
|
Wysłany: Śro 19:14, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a na allegro np są takie spręzynki ? (jak je można znaleźc ) pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:26, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
NA ag-mocie np. są...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|