Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 19:48, 22 Sty 2009 Temat postu: Ogar nie wkręca się |
|
|
Mam problem z silnikiem gdy dodam gazu silnik ma około 3000 obrotów bez względu na położenie przepustnicy. Gaźnik czyściłem dzisiaj ustawiałem go również. Zapłon również ustawiałem. Gdy puszcze gaz gaśnie. co może to powodować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maniek2000
Bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Czw 21:44, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
może to że gaśnie to wina obrotow,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniek2000 dnia Czw 21:45, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Pią 21:25, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ustaw obroty jeszcze raz tą srubko przy gażniku!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 21:36, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Może iglica ci się gdzieś klinuije albo o coś zaczepia i dlatego. Zobacz iglice i powiedz czy jest wszystko dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pią 21:36, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kręcenie tą śrubką nie daje efektów. Chyba źle mnie zrozumieliście. Silnik bez względu na to czy jest pełny gaz czy połowa trzyma takie same obroty po prostu nie rosną a jak puszcze gaz to gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 23:25, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
lewe powietrze? albo poszedł zimer od strony magneta i też łapie lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 8:11, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jak na moje oko zapłon jest troszkę za późno ustawiony ustaw 1.8mm przed górnym położeniem tłoka i przerwę na platynkach 0.4mm czyli przyśpieszyć zapłon to iskrownik w lewo Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 11:32, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mowil, ze zaplon doregulowal(wierze). Jakby dostawal lewe powietrze obroty by byly o wiele wyzsze niz 3000obr/min. MI to wyglada na uszkodzenie kondensatora. Gdy obroty wzrastaja iskra zaczyna przeskakiwac miedzy stykami przerywacza nie pozwalajac silnikowi wkrecac sie dalej. Wiec to z aplonem jest bardzo blisko, jak nie to zaplon wystepuje rzeczywiscie za pozno lub jest zle doregulowany gaznik. Innym problemem jest przepustnica, ktora sie zacina lub nieszczelna iglica, ktora przepuszcza paliwo. Przepustnica powinna lezec na srubie regulacyjnej, gdy nia krecisz powinna sie obnizac i podwyzszac. Jezeli problem powstal sam z siebie usterke wskazuje na kondensator. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Sob 15:45, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie to kondensator bo ani przepustnica się nie zacina ani iglica nie zawiesza się a iskrzy mi między platynkami .dzięki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 16:03, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No to masz odpowiedz. Iskrzace platynki to charakterystyczna cecha uszkodzenia kondensatora. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|