ogar na cylindrze 60cm zalewa swiece
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal200
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Czw 18:01, 28 Maj 2009    Temat postu: .

tylko ze teraz zaczął duzo palić czy to on juz tak na stałe na tym cylindrze bedzie palił. pali z 0.5l na 5km. a piszo ze ogary palą po 3l na 100km to moj jeszcze raz tyle teraz spali paliwa. czy cos mozna z tym zrobic. Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maratonek_95
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:59, 28 Maj 2009    Temat postu:

może ci z gaźnika ucieka paliwko? a jak zmniejszyłeś poziom paliwa to chodzi dobrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Czw 22:01, 28 Maj 2009    Temat postu:

Moze porownaniedziwne- simsona ale sam takowy posiadam i tez mam 60 ccm (poprzedni wlasciciel) i pali tyle samo co cylek DDR. Najpierw popatrz czy w Jikovie masz wszedzie uszczelki, jesli wszystko jest git i dalej leci to bedziemy myslec znowu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal200
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Pią 5:16, 29 Maj 2009    Temat postu: .

na gazniku sa uszczelki ale jednak gdzies musi te paliwo sączyć bo gaznik jest wilgotny zawsze. i jak ściągnę gumę co laczy filtr a gaznik to zawsze jest tam paliwo w tej gumiu. uszczelkami napewno nie puszcza. a ogar teraz chodzi dobrze tylko 3jeszcze niechce tak dobrze isc. pewnie cylinder nie jest dotarty bo wkladalem nowe pięścienie od simsona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 12:13, 29 Maj 2009    Temat postu:

Kurcze, najpierw to uszczelnij ten cylinder, aby ladnie dopalall na takiej pojemnosci musi miec idealna kompresje i odpowiedni tlumik, inzczej sie tylko meczy.... Pozatym nie zaklada sie pierscieni od simsona.... Nie wiesz, ze pierscienie maja odpwoiednie katy i wymiary? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Sob 10:13, 30 Maj 2009    Temat postu:

Apropos dla informacji, po zdjeciu gumy z gaznika benzyna jest tam zawsze to taki urok Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal200
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Sob 19:59, 30 Maj 2009    Temat postu: .

cylinder jest uszczelniony Wszedzie dalem silikon na głowice nowa podkładke uszczelniajaca i dokrecone jest na max prawie ze szpilki popękaly a kompresji nie ma ma taka jak na cylindrze 50. moze to przez nowa glowice moze traci przez to glowice bo środek ma troche inny niz stara taka jakby ta nowa jest głębsza. Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maratonek_95
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:33, 30 Maj 2009    Temat postu:

a tłok masz tez 60?? xDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 9:12, 31 Maj 2009    Temat postu: Re: .

rafal200 napisał:
cylinder jest uszczelniony Wszedzie dalem silikon na głowice nowa podkładke uszczelniajaca i dokrecone jest na max prawie ze szpilki popękaly a kompresji nie ma ma taka jak na cylindrze 50. moze to przez nowa glowice moze traci przez to glowice bo środek ma troche inny niz stara taka jakby ta nowa jest głębsza. Idea


Polskie glowice maja glebszy rowek, a cylindry dluzszy kolnierz. Zaklada wiec sie albo same polskie czesci, albo polski cylinder i czeska glowice, inne sa nie mozliwe. A szpilki dokreca sie delikatnie, niezaleznie jak mocno je przyjkrecisz i tak trzymaja tak samo... Co do tego paliwa nie moze bycw rurze powietrza, oznacza to, ze albo rozkalibrowales gaznik, za wysoki poziom w komorze, dziurawy plywak, zacinajacy sie plywak lub zaworek, dysze no i wyrobiona iglica lub rozpylacz. POzdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maratonek_95
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:09, 31 Maj 2009    Temat postu:

pks100 ma racje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin