Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal200
Bywalec
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Czw 18:01, 28 Maj 2009 Temat postu: . |
|
|
tylko ze teraz zaczął duzo palić czy to on juz tak na stałe na tym cylindrze bedzie palił. pali z 0.5l na 5km. a piszo ze ogary palą po 3l na 100km to moj jeszcze raz tyle teraz spali paliwa. czy cos mozna z tym zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maratonek_95
Bywalec
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:59, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
może ci z gaźnika ucieka paliwko? a jak zmniejszyłeś poziom paliwa to chodzi dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Czw 22:01, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Moze porownaniedziwne- simsona ale sam takowy posiadam i tez mam 60 ccm (poprzedni wlasciciel) i pali tyle samo co cylek DDR. Najpierw popatrz czy w Jikovie masz wszedzie uszczelki, jesli wszystko jest git i dalej leci to bedziemy myslec znowu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal200
Bywalec
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pią 5:16, 29 Maj 2009 Temat postu: . |
|
|
na gazniku sa uszczelki ale jednak gdzies musi te paliwo sączyć bo gaznik jest wilgotny zawsze. i jak ściągnę gumę co laczy filtr a gaznik to zawsze jest tam paliwo w tej gumiu. uszczelkami napewno nie puszcza. a ogar teraz chodzi dobrze tylko 3jeszcze niechce tak dobrze isc. pewnie cylinder nie jest dotarty bo wkladalem nowe pięścienie od simsona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 12:13, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze, najpierw to uszczelnij ten cylinder, aby ladnie dopalall na takiej pojemnosci musi miec idealna kompresje i odpowiedni tlumik, inzczej sie tylko meczy.... Pozatym nie zaklada sie pierscieni od simsona.... Nie wiesz, ze pierscienie maja odpwoiednie katy i wymiary? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 10:13, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Apropos dla informacji, po zdjeciu gumy z gaznika benzyna jest tam zawsze to taki urok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal200
Bywalec
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Sob 19:59, 30 Maj 2009 Temat postu: . |
|
|
cylinder jest uszczelniony Wszedzie dalem silikon na głowice nowa podkładke uszczelniajaca i dokrecone jest na max prawie ze szpilki popękaly a kompresji nie ma ma taka jak na cylindrze 50. moze to przez nowa glowice moze traci przez to glowice bo środek ma troche inny niz stara taka jakby ta nowa jest głębsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maratonek_95
Bywalec
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:33, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a tłok masz tez 60?? xDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:12, 31 Maj 2009 Temat postu: Re: . |
|
|
rafal200 napisał: | cylinder jest uszczelniony Wszedzie dalem silikon na głowice nowa podkładke uszczelniajaca i dokrecone jest na max prawie ze szpilki popękaly a kompresji nie ma ma taka jak na cylindrze 50. moze to przez nowa glowice moze traci przez to glowice bo środek ma troche inny niz stara taka jakby ta nowa jest głębsza. |
Polskie glowice maja glebszy rowek, a cylindry dluzszy kolnierz. Zaklada wiec sie albo same polskie czesci, albo polski cylinder i czeska glowice, inne sa nie mozliwe. A szpilki dokreca sie delikatnie, niezaleznie jak mocno je przyjkrecisz i tak trzymaja tak samo... Co do tego paliwa nie moze bycw rurze powietrza, oznacza to, ze albo rozkalibrowales gaznik, za wysoki poziom w komorze, dziurawy plywak, zacinajacy sie plywak lub zaworek, dysze no i wyrobiona iglica lub rozpylacz. POzdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maratonek_95
Bywalec
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:09, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 ma racje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|