Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benio
Początkujący
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:43, 28 Cze 2008 Temat postu: Ogar ma mało mocy, Help me |
|
|
Witam, dzisiaj pisze do was z zapytanie i prosze o pomoc,sytuacja przedstawia sie tak:
wyremontowalem caly silnik tzn: lozyska i simmeringi wymienione i naprawiony starter. Złożyłem silnik i wszystko cacy jezdzi tylko na biegu jak jade to brak kompresji tak jakbym jechal na hamulcu ;/ pozcie. Podkreślam, że kompresja nie ucieka miedzy glowicą
a cylkiem! Czy to przez pierścionki albo cylinder? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i pomoc z waszej strony ...
przenosze do usterek bo wybrałeś zły dział - ramz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 10:25, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
silnik musi sie dotrzec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Benio
Początkujący
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:41, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no tak rozumiem ale bez przesady ze tak hamuje ; |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 13:05, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy kola nie ghamuja.moze cos zle zlozyles
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Nie 13:38, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
moze hamulce w kolach masz za mocno naciągnięte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:01, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Czy to przez pierścionki albo cylinder? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i pomoc z waszej strony ...
| Zrób prosty test, mianowicie na luzie bez zaplonu połóż noge na kopce, żeby bezwładnie kopnik odpadł. Jeżeli leci bardzo szybko, to znaczy, że kompresja już nie jest ciekawa. Jeśli opada powoli i skokowo- to można z grubsza stwierdzić, ze kompresja jakaś jest
Inny test, to zatkanie palcem otworu na świece i ruszenie silnika z kopki. Palec powinien oskoczyć. Oczywiście są to metody łopatologiczne, niemniej ja osobiście nie szukałbym przyczyny w układzie tłok-cylinder, jeśli wcześniej był dobry i został dobrze złożony (Ważną rolę gra założenie tłoka w dobrą stronę!)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 14:02, 29 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:30, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
za słaby jest motor kup coś większego .)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Benio
Początkujący
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:04, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie sprawa sie przedstawia tak:
-Pocztą leci mi nowy cylek no i czekam na niego
-Nic nie ucieka bokami miedzy cylkiem a glowicą (SPRAWDZONE) mozliwe ze przez pierścionki
-Hamulce?? Zbyt prosty powód, odrazu każdy by sprawdził czy to nie przez nie. Ale to nie hamulce bo na luzie chodzi super.
EDIT: NO POMÓŻCIE, Wymieniłem cylinder i nadal to samo ;/ !!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Benio dnia Czw 15:57, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|