Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kalkus
Nowy

Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Staniszcz Małe/ Opole
|
Wysłany: Pon 12:50, 12 Wrz 2011 Temat postu: Ogar gaśnie i nie odpala jak ciepły... |
|
|
Witam, jestem nowym forumowiczem, szukałem, i nie znalazłem... Od początku, od kilku lat posiadam Ogara po ojcu, jeździłem mało, częste awarie czyniły swoje ; / Teraz ją naprawiłem, lecz mam problem, mianowicie ciężko odpala, a gdy jadę na niej około 500m, zgasze, to już nie odpali, aż ochłodnie. Prosze o pomoc, i pozdrawiam ; )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kemot176
Wymiatacz

Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Pon 13:01, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Być może kondensator się nagrzewa. Spróbuj na innym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pon 13:08, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Może to też być wina świecy. Jaką masz świecę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kalkus
Nowy

Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Staniszcz Małe/ Opole
|
Wysłany: Pon 13:24, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Swiece zaraz zobacze, ale strasznei sie grzeje przy jezdzie ; /
Świeca NGK B7HS Japan
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kalkus dnia Pon 13:51, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 16:42, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Moze to byc wina cieploty swiecy,jesli masz jak sprawdzic na innej swiecy to sproboj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kalkus
Nowy

Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Staniszcz Małe/ Opole
|
Wysłany: Pon 17:09, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wymienilem, podobny efekt, troche lepiej moze, ale nadal musze odkrecic swiece, ochlodzic ja zeby znowu odpalil. Moze cos z cewka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 17:11, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
nie wina swiecy sprob z swieca o innej cieplocie a czeste odkrecanie swieci moze doprowadzic do starcia gwintu wiec uwazaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kalkus
Nowy

Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Staniszcz Małe/ Opole
|
Wysłany: Pon 17:35, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a jaka świece polecasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 12:16, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
stop!
świecę może masz dobrą, poszukaj w internecie na jaką się zamienia ta Twoja, jeśli zamiennikiem jest np. iskra f70/75 to jest ok. Nie napisałeś co sprawdziłeś, a jest tego trochę...
Wszelkie odległości (musisz mieć szczelinomierz), na świecy, ustawienie zapłonu (szczelina na platynkach i wyprzedzenie), nie opisałeś jak wygląda świeca po wyciągnięciu, jak zachowuje się silnik jak odpali. Do gaźnika też trzeba by zajrzeć a najlepiej wyczyścić, ja obstawiam na początek zacięty zaworek iglicowy, zalewa Ci świecę i dlatego nie pali, druga sprawa o może być padnięty uszczelniacz na wale i zarzucanie oleju na świece (albo za dużo oleju w paliwie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kalkus
Nowy

Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Staniszcz Małe/ Opole
|
Wysłany: Wto 13:10, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Świeca normalna, sucha, w miare czysta. Silnik odpala normalnie, lecz zgasnie, po czym ponownie odpalic musze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damianos200
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Wto 18:19, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Piszesz że remontowałeś ogara , co w nim robiłeś ? Może wymieniałeś tłok , pierścienie albo szlifowałeś lub kupowałeś nowy cylinder ? Jeśli tak no to normalne bo silnik jest na dotarciu i się wtedy mocniej grzeje , nie trzyma obrotów itp .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 22:43, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
damianos200 napisał: | Piszesz że remontowałeś ogara , co w nim robiłeś ? Może wymieniałeś tłok , pierścienie albo szlifowałeś lub kupowałeś nowy cylinder ? Jeśli tak no to normalne bo silnik jest na dotarciu i się wtedy mocniej grzeje , nie trzyma obrotów itp . |
nie, to nie jest normalne, wiele razy o tym pisałem, jeśli silnik wyraźnie nie ma mocy, nie trzyma obrotów i znacznie mocniej się grzeje to znaczy ze został niefachowo naprawiony
co do tematu, jeśli nie chcesz szukać i sprawdzać to weź świece taka jaka jest w instrukcji obsługi lub wszelką inna zamienną do niej, jak wskazałem może to być na przykład iskra f70/75, wyczyść gaźnik i sprawdź zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kalkus
Nowy

Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Staniszcz Małe/ Opole
|
Wysłany: Śro 7:05, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
silnika nie tykałem przy remoncie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kemot176
Wymiatacz

Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 15:03, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Na jaki kolor wypala świecę ?? Sprawdź na Iskrze F80 / F75
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damianos200
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Śro 18:52, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
moskit122 - moim zdaniem to ma znaczenie i jest to normalne gdy wymienimy tłok , pierścienie czy cylinder to silnik mocniej się grzeje i nikt mi nie wmówi że tak nie jest bo przecież to wszystko musi się ułożyć czyli dotrzeć no i druga sprawa części kiepskiej jakości które produkują teraz do jawki też mogą wywoływać takie objawy . . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|