Ogar - brak mocy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arczi1212
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 18:51, 28 Kwi 2009    Temat postu: Ogar - brak mocy

wymieniłem się ostatnio ogarkiem 2 na ogarka 3 i mam problem Sad .
gdy go odpalę motorek niema dość mocy by ruszyć muszę z nim biec a gdy już się rozpędzi po chwili się zatrzymuje i gaśnie nie wiem co to może być proszę o pomoc !

Nazywaj sensownie tematy
Motórzysta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 19:19, 28 Kwi 2009    Temat postu:

pierścienie jeszcze tam są?? jakie masz zębatki? sprawdź zaplon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Wto 19:28, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Wyczyść gaźnik oraz sprawdź zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arczi1212
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 5:19, 29 Kwi 2009    Temat postu:

chyba to będą pierścienie w drobny mak rozwalone bo ostatnio jak zakładałem uszczelki nowe to właśnie wyciągałem kawałki pierścienia ale myślałem ze to coś innego wienc nowe pierścienie dam i powinien działać ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patalolo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zabrze

PostWysłany: Śro 5:41, 29 Kwi 2009    Temat postu:

hmmm ja też miałem taki problem tak jak to napisał Arczi1212 sprawdz pierwścieie a jak to nie są pierwścienie o to wyczyść gaznik i sprubuj wynienić świece

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:20, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Moga pomoc moga nie. To zalezy czy cylinder zostal porysowany(gladz). Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arczi1212
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 18:19, 29 Kwi 2009    Temat postu:

a mam jeszcze jedno pytanko czy jak wrzucę cylinder 80 zamiast 50 to da to coś i czy mogę dać rurę ze ścigacza oczywiście po przeróbce??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 18:41, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Jak wsadzisz cylinder 80, to tłok z 50 będzie za mały.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arczi1212
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 20:09, 29 Kwi 2009    Temat postu:

ogólnie mi chodzi jak bym tłok wymienił i cylinder na 80 i tłumik ze ścigacza po przeróbce czy cos by mi to dało??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:31, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Z czego chcesz wstawić tuleję na 80 ccm? Sprawdzałeś, czy nie ma nieszczelności, i czy lewego powietrza nie łapie? Skąd wyciagnąłeś kawałki pierścienia? Pływak się nie blokuje?


A co do tej rury od ścigacza to nie uśmiecha mi się to, ponieważ:
1) WT,
2)brak przyrostu mocy,
3) masa tłumika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Czw 13:49, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Z czego ty wyjąłeś te kawałki pierścieni ??????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arczi1212
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 14:04, 30 Kwi 2009    Temat postu:

tam z pokrywy od sprzęgła wyciągałem jak olej wymieniałem i uszczelki zakładałem tam były

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 17:19, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Pokrywa od sprzegla i kawalki pierscieni? Co za bzdura... Co do cylindra 80ccm, po pierwsze takiego nie kupisz, po drugie musisz przerabiac kartery, po trzecie rozje***** silnik. A apropos tlumika pojda Ci poprostu pierscienie Confused Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arczi1212
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 17:44, 30 Kwi 2009    Temat postu:

oglądałem wszystko pod pokrywom jest om więc z czego te kawałki metalu tam były?? Question

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arczi1212 dnia Sob 6:58, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 19:13, 04 Maj 2009    Temat postu:

Niewiem... moze z jakiegos walka czy cos... POzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin