Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arczi1212
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 18:51, 28 Kwi 2009 Temat postu: Ogar - brak mocy |
|
|
wymieniłem się ostatnio ogarkiem 2 na ogarka 3 i mam problem .
gdy go odpalę motorek niema dość mocy by ruszyć muszę z nim biec a gdy już się rozpędzi po chwili się zatrzymuje i gaśnie nie wiem co to może być proszę o pomoc !
Nazywaj sensownie tematy
Motórzysta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 19:19, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
pierścienie jeszcze tam są?? jakie masz zębatki? sprawdź zaplon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Wto 19:28, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wyczyść gaźnik oraz sprawdź zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arczi1212
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 5:19, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
chyba to będą pierścienie w drobny mak rozwalone bo ostatnio jak zakładałem uszczelki nowe to właśnie wyciągałem kawałki pierścienia ale myślałem ze to coś innego wienc nowe pierścienie dam i powinien działać ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patalolo
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Śro 5:41, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
hmmm ja też miałem taki problem tak jak to napisał Arczi1212 sprawdz pierwścieie a jak to nie są pierwścienie o to wyczyść gaznik i sprubuj wynienić świece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:20, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Moga pomoc moga nie. To zalezy czy cylinder zostal porysowany(gladz). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arczi1212
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 18:19, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a mam jeszcze jedno pytanko czy jak wrzucę cylinder 80 zamiast 50 to da to coś i czy mogę dać rurę ze ścigacza oczywiście po przeróbce??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 18:41, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak wsadzisz cylinder 80, to tłok z 50 będzie za mały.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arczi1212
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 20:09, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ogólnie mi chodzi jak bym tłok wymienił i cylinder na 80 i tłumik ze ścigacza po przeróbce czy cos by mi to dało??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:31, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Z czego chcesz wstawić tuleję na 80 ccm? Sprawdzałeś, czy nie ma nieszczelności, i czy lewego powietrza nie łapie? Skąd wyciagnąłeś kawałki pierścienia? Pływak się nie blokuje?
A co do tej rury od ścigacza to nie uśmiecha mi się to, ponieważ:
1) WT,
2)brak przyrostu mocy,
3) masa tłumika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Czw 13:49, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Z czego ty wyjąłeś te kawałki pierścieni ??????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arczi1212
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 14:04, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tam z pokrywy od sprzęgła wyciągałem jak olej wymieniałem i uszczelki zakładałem tam były
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 17:19, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Pokrywa od sprzegla i kawalki pierscieni? Co za bzdura... Co do cylindra 80ccm, po pierwsze takiego nie kupisz, po drugie musisz przerabiac kartery, po trzecie rozje***** silnik. A apropos tlumika pojda Ci poprostu pierscienie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arczi1212
Nowy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 17:44, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
oglądałem wszystko pod pokrywom jest om więc z czego te kawałki metalu tam były??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arczi1212 dnia Sob 6:58, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 19:13, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Niewiem... moze z jakiegos walka czy cos... POzdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|