Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:56, 15 Mar 2009 Temat postu: Ogar 200/Zapłon? |
|
|
Witam mam problem z moim ogarem 200 ;p przygotowuje go do sezonu i chcem na cacy go już odpicować ale mam problem, ogar ciezko bardzo pali (trzeba na pych) , nie ma jałowych obrotów i na dodatek mam taki problem jak już odpali i przejade się troche nagrzeje się i traci troche na mocy czego to przyczyna? Wirtualny browarek za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 14:32, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
regulacja zapłonu i czyszczenie gaźnika, zamiast browarka może być wpłata 3zł na konto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:38, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Hehe ;p czyli sądzisz że to wina zapłonu? ale czy by słabł jak byłby to zapłon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 14:49, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
najpierw zacznij od regulacji, zeby lepiej palił, jak już to zrobisz to bedziemy się zajmować sprawą prawdopodobnie puchnięcia tłoka lub zużytych pierścieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:26, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zapłon ustawiony tak: 0,4 albo 0,5 na platynkach i 1,7 albo 1,8 GMP ... dobrze ? ten a co do tłoka i zurzytych pierscieni ;p pierścnienie 500km przejechane mają wraz z tłokiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 15:28, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zapłon powinien byc ustawiony na platynkach 0,4mm i 1,8 do 2,0mm. jak tak ustawiłeś też może być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:13, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zapłon najprawdopodobnie dobrze ustawiony... a jest jeszcze problem z traceniem mocy może nie dużo traci ale lekko odczuwa się jadąc po nagrzaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 19:24, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
traci moc bo tłok puchnie po nagrzaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 19:36, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Lub pierscienie Co do tego nieodpalania to rzeczywiscie zaplon, moge powiedziec, ze nastepuje on za wczesnie i nie trzym adlatego wolnych obrotow. Mniejprawdopodobna byla by cewka WN, ktora tez ma wlasnie takie pierwsze objawy uszkodzenia. Co do tego slabniecia moze to byc jeszcze kondensator jak nie uciekajacy zaplon, dochodza takie rzeczy jak zatkany filtr powietrza, wydech, gaznik, swieca itd. Swieca moze tak miec i reagowac na temperature. Sprawdz to. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Nie 19:38, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:23, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
pks100, no może to wina kondensatora? jak się nagrzeje to traci moc... i jest jeszcze jedna sprawa iskrzy się na platynkach ... wina kondensatora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 17:29, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tak to kondensator, szczegolnie jezeli masz orginalne platynki. Na polskich moze troszke iskrzyc co nie ma za duzego wplywu na prace silnika. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:09, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
czyli może być to wina kondensatora że traci moc jak się nagrzeje? czy to jednak puchnie tłok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 19:17, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie, ze moze byc. jest to element elektroniczny i jest czuly na zmiany temperatury. moze pasc szczegolnie w trudnych warunkach pracy typu zima. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:23, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
pks100, stało to się w zime chyba jak się nie myle wyjechałem i zobaczyłem po kilku kilometrach tą właśnie różnice więc może kondensator padł i na mocy stracił ;] no nic zobaczymy ale może być to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 14:18, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ktorys juz raz powtarzam, ze to MOZE byc TO!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|