Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek95
Nowy
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków/Liszki
|
Wysłany: Wto 11:50, 29 Maj 2012 Temat postu: ogar 200 wczoraj odpalał , dziś już kaszana |
|
|
mam ogara 200 , wczoraj ustawiłem zapłon , odpalił na kopa ale miał troche wysokie obroty a było późno więc nie zdążyłem ustawić obrotów , dzis go kopie i ani drgnie , na popych cos zaskoczył ale odrazu zgasł , moze to byc przyczyna lewego powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marek95 dnia Wto 12:00, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Wto 13:13, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A skąd odrazu wysnułeś teorie lewego powietrza ? Czyść dysze, sprawdź iskre. Podstawowe czynności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marek95
Nowy
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków/Liszki
|
Wysłany: Wto 14:13, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
caly gaźnik był czyszczony razem z dyszami a iskre ma jak byk
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marek95 dnia Wto 14:14, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Wto 14:29, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
moze masz przebicie na platynkach? ja mam tak samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 14:30, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wina i tak leży w gaźniku bądź w zasysaniu lewego powietrza.Sprawdz wszystko dokładnie jeszcze raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Wto 14:31, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Był czyszczony czy przed chwilą wyczyściłem ? Gaźnik to elementy który może zapchać ci sie 10 razy dziennie. Sprawdź te dysze. Włóż inną świece bo może akuat ci padła. Jeżeli nic nie pomaga to ustaw od nowa zapłon bo ja nie widze innych przyczyn tego że nie odpala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 14:56, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Swieca nie może powodować wysokich obrotów.Dysze najlepiej przepchać miękkim włosiem od szczotki ale nie próbuj żadnym drucikiem itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez elektryk182 dnia Wto 14:58, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 16:48, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dobrze skręciłeś zapłon??? Bo ja popełniłem taki błąd kiedyś że po ustawieniu zapłonu zapomniałem go poskręcać, ale dwa dni jeździłem XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marek95
Nowy
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków/Liszki
|
Wysłany: Śro 9:08, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zapłon sie zmienił musiałem troche przyspieszyc i chodzi jak zegarek , a mam jeszcze jedno pytanie jak naprawic predkosciomierz bo tarcza lata jak szalona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio310
Początkujący
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:55, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Praktycznie ten licznik jest nie rozbieralny. ale jak go utniesz to dokręcisz śrubki tarczy no i skleisz licznik i powinno być ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 15:22, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
licznik jest rozbieralny tylko potrzeba cierpliwości i dokładności, ramkę idzie rozgiąć ale trzeba uważać żeby nic nie pękło i żeby rozginać równomiernie po trochę, tak samo przy składaniu zaginać trzeba bardzo delikatnie (warto wcześniej uszczelnić np silikonem żeby nie parowało). Jak zabierzemy się za to przecinakiem i młotkiem i na chama to będzie nieestetycznie wyglądać dlatego cierpliwości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio310
Początkujący
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:49, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No w sumie tak, ja jeden rozebrałem ale ten licznik szybki nie miał to problemu nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marek95
Nowy
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków/Liszki
|
Wysłany: Sob 7:03, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Takie pytanie jeszcze , własnie sie zabieram za odblokowanie silnika , mam już dolot , dysze 68 jeszcze musze obciac kolanko , tylko nie wiem po co zmieniać zapłon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|