Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tzw.Kubacki
Nowy
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Wto 17:26, 20 Gru 2016 Temat postu: Ogar 200 ttraci obroty na ciepłym silniku . |
|
|
Witam mam problem z moim Ogarem gdy jest zimny ma dobre obroty, gdy się nagrzeje obroty automatycznie spadają.
Na ciepłym ciężko ustawić , a jak na ciepłym ustawię to na zimnym ma za wysokie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tzw.Kubacki dnia Wto 20:37, 20 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
misiek89gdz
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:04, 21 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ale co ciężko ustawić? Obroty sobie ustaw prawidłowo może.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tzw.Kubacki
Nowy
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Śro 14:35, 21 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jak ma dobre na ciepłym to na zimnym ma za wysokie na jak ma na zimnym dobre to na ciepłym za niskie. Rozumie Pan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek89gdz
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 6:09, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Już rozumiem, zawsze zimny 2suw będzie mial znacznie wyższe obroty na zimnym i to jest mormalne, ważne zeby po porzadnym rozgrzaniu ustawić go na odpowiedmi poziom środkową śrubką w gaźniku, tak żeby sobie pyrkał spokojnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tzw.Kubacki
Nowy
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Czw 11:35, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ok dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karolex
Nowy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:58, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
misiek89gdz napisał: | Już rozumiem, zawsze zimny 2suw będzie mial znacznie wyższe obroty na zimnym i to jest mormalne, ważne zeby po porzadnym rozgrzaniu ustawić go na odpowiedmi poziom środkową śrubką w gaźniku, tak żeby sobie pyrkał spokojnie. |
Dokładnie. Nie ma w tym nic skomplikowanego, zresztą niestety nie wiem jak u Was, ale u mnie co X kilometrów trzeba było to ustawiać na nowo bo niestety gubił prawidłową prace.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek89gdz
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:43, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Taki urok gaźnikowców, co jakis czas trzeba regulować wszystko. Jeśli często musisz regulować obroty to może masz coś nie tak ze śrubą od obrotów albo gwint od tej sruby jest uszkodzony, bo ktoś wkręcał ją na chama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|