Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grizmo
Nowy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:08, 06 Lut 2013 Temat postu: Ogar 200, słaby na 3 biegu i gaśnie po chwili |
|
|
Witam.
Mam ogara 200 odblokowanego i teraz gdy zrobiło się cieplej chciałem pojeździć i niemile się rozczarowałem, ponieważ przed zimą chodziło wszystko ładnie..
Przejdę od razu do rzeczy..
Ogar odpala na kopa ale gaśnie po kilku sekundach i trzeba go lekko przytrzymać na gazie albo odpalać kilka razy by się "ogarnął" i działał już jak trzeba, jak postoi chwilę to znów jest to samo, na kopa też nie odpala na pierwszego ale o to nie płaczę, to tyle na postoju, podczas jazdy ładnie się zbiera na 1 i 2 ale na 3 to już słabo ciągnie i osiąga max 55, w porywach 60 ale z dużymi problemami, kiedyś osiągał 65 bez większego problemu a lekki nie jestem, może to przez wiatr który ostatnio wieje mocno ale bez przesady, zawsze było dużo lepiej.. często zdarza się że podczas jazdy zapycha się kranik i muszę dmuchać w bak żeby poleciało paliwo, wskazuje to na jakieś problemy z układem paliwowym, ale co to może dokładniej być ?
Wyregulowałem, wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem zapłon, dałem nową świecę i dalej nic..
dodam że nie wiem ile zębów ma przednia zębatka a zapłon był regulowany do oko, więc idealnie napewno też nie mam, mimo to sądzę że jest wyregulowany dobrze.
Co mógłbym z tym zrobić ? Pozdrawiam Grizmo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grizmo dnia Śro 20:14, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 20:14, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
takich tematów było sporo wystarczy poczytać trochę po 2 nie sprawdza się na odpierdziel a porządnie po 3 ustawianie na oko dowodzi, że jesteś osobą, która się nie zna więc odpuść i zaproś kolegę która się zna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grizmo
Nowy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:17, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
przerwa ustawiona była na oko ponieważ nie miałem pod ręką szczelinomierza (użyłem blaszki ok. 0.3mm, ale opóźnienie było ustawione dokładnie.
Pomoże ktoś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 20:30, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kolejny raz odsyłam do lektury na forum. Pierwsze szukaj jak nie znajdziesz pytaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piur69
Początkujący
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Czw 15:56, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A nie grzeje się bęben któregoś koła? Może trze hamulec? A może warto założyć w kranik rurkę, żeby syf z dna zbiornika nie zapychał kranika? Bo jak rozumiem tego nie masz, dlatego trzeba dmuchać w wężyk czasem...A czy szarpie jak odkręcisz do końca gaz? I czy ma pełne obroty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 18:20, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kranik wyczyścić, zbiornik wyczyścić, sprawdzić odpowietrznik, ustawić zapłon dokładnie, wyczyścić gaźnik, sprawdzić poziom paliwa w komorze i szczelność zaworka tak na początek, powinno pomóc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|