Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 13:27, 20 Sie 2010 Temat postu: Ogar 200 - problemy po nagrzaniu |
|
|
Witam mam problem z Ogarem.
Jak go odpalam zimnego to pomijam że łapie od kopa bez gazu. Gdy już sie troszke zagrzeje (z 10-15 sek) to jest taki mocny że na koło rwie bez najmniejszego problemu, rusza z kopyta a na gaz reaguje w prost wyśmienicie! Gorzej gdy troche sie przejade (a ze 2 km) to już jest gorzej bo jest znacznie słabszy a na gaz reaguje z opóźnieniem.
Czego to jest wina?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kamiln497
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nieborów k. Łowicz
|
Wysłany: Pią 15:02, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wyreguluj gaźnik i sprawdź może masz nie dokręconą śrubkę co platynki trzyma i wymień świece
A poza tym może dodajesz za dużo oleju do paliwa i osadza ci się to i laga łapiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 15:51, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
popatrz też czy gdzieś lewego powietrza nie dostaje dawno remont był ?? tłok cylinder w jakim stanie?? kompresja??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 16:18, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Remont był całkiem nie dawno... ze 150 km zrobiłem nim, no może 200.
Kompresja jest świetna a ja po rozmowie z sąsiadem podejrzewam że to wina puchnącego tłoka, chociaż przedtem tego nie było to dziwne żeby zaczął tak nagle puchnąć. Mam zapasową świece to wstawię za chwile i pojade na jazde testową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 16:48, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
doman30 napisał: | chociaż przedtem tego nie było to dziwne żeby zaczął tak nagle puchnąć. |
uwierz nic dziwnego tłok almotowski?? może i być że tłok puchnie a dobrze docierasz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 16:57, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
tłok no-name, słyszałem że CX są lepsze i niedługo takiego zakładam.
Wrociłem właśnie z przejażdżki na całkiem nowej świecy F75 (zawsze tego typu używam) i powiem tak - na początku było ok, udało mi sie ładnie go rozbujać i prół jak powalony. Później jak się zatrzymałem to znowu, po dodaniu gazu było buu i dopiero wszedł na obroty. No trudno jade dalej. O dziwo miał sporo mocy a jechałem po polnej drodze (spotykając WSK ;d) a pod koniec trasy silnik znacznie osłabł. Dziwnie dzwoni też z cylindra. Podejrzewam że puchnie tłok i pierścienie są do niczego.
Dobrze myślę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Javer
Bywalec

Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Pią 23:00, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mi też dzwoni z cylindra jak złapie obroty i puszcze gaz, ale na pewno to nie pierścienie, bo dopiero zrobiłem szlif, nowy tłok i pierścienie, a wcześniej też dzwoniło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 9:01, 21 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A u mnie traci moc No nic czekam aż kolega mi kupi obiecany tłok CX (bo teraz mam no name) i pierścienie i wtedy założe i zobacze ale mi sie widzi że to ten #%@^@&#@ tłok no-name puchnie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|