Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Śro 20:13, 25 Cze 2008 Temat postu: Ogar 200 Problemy |
|
|
-----------------Pewna osoba prosila mnie o napisanie tego tematu------------------
Witam mam ogara 200 z silnikiem z jawy 50 zrobiłem małą kapitalkę wymieniłem łożyska na wale, simeringi, nowy 1 pierścień bo mi strzelił jak wyjmowałem z tłoka zrobiłem przeróbki takie jak wypolerowałem skrzynie korbową skróciłem nóżki tłoka z strony ssania odchudziłem tłok skróciłem też kolanko i odblokowałem tłumik odblokowałem kruciec i dałem mu filtr stożkowy I teraz mam problemy takie jak jadę sobie na 1 biegu powoli jak najmniejsze obroty i dam mu raptownie na full to nie łapie od razu tylko po chwili czuje że zwiększa się prędkość i w ogóle brak mocy. Czasami jak jest zimny to pali od 2 a czasami nie tak samo jest jak ciepły i mam jeszcze jedno pytanie czy wy jak jedziecie tym sprzętem to jak rozpędzicie go na 1 biegu i od razu wbijecie na 3 bieg to słychać stuki wychodzące z cylindra? i czasami chodzi na wolnych obrotach a czasami wcale. w czym jest problem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PrzemeK93 dnia Śro 20:27, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 20:24, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
1 i odrazu wbijecie na 3 to słychać u was stuki wychodzące z cylindra
z 1 na 3 ??? sory ale dobrze sie czujesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Śro 20:29, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja tego NIE PISLAEM napislaem w naglowko ze jeden typ prosil mnie o napisanie tego wiec nie pytajcie o co w tym chodzi itp ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bebot
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:42, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Noto zapytaj tego kolesia i napisz, co powiedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kisia23
Nowy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:50, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Witam to ja jestem właścicielem ogarka
Słychać te stuki wtedy gdy motor zamulę ale jak odejmę mu troche wtedy gazu to nie słychać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 21:16, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
A wał korbowy regenerowałeś?? bo mniemam, że nie i łożysko główne korbowodu jest przepracowane i tarabani przy większym odciążeniu=czytaj-hamowaniu silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Śro 22:06, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jak jeden pierścień pęknie to niemożna wymienić tylko jednego na nowy
trzeba od razu wszystkie kupic i zalozyć. bo jak nie to pozdro dla twojego silnika ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kisia23
Nowy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:04, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Witam wału nie regenerowałem a nie mam łożyska na sworzniu tylko jest sam sworzeń bez łożyska ale jak sprawdzałem to nie było żadnych wyczuwalnych luzów a co myślicie że to może być przez ten nowy jeden pierścień i jeszcze spróbuje dokręcić głowice może się poluźniła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 11:02, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Czytaj dokładniej... mówiłem o łożysku głównym, a nie igiełkowym bądź miedzianej tulei w której pracuje sworzeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kisia23
Nowy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:59, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Witam dajmy sobie spokój z tym sprzętem bo nic z tego nie będzie jeden dzień chodzi super że aż się sam dziwie a drugi mam takie nerwy że bym go siekierą porem bał daremna moja robota woje sima odpalić niż tym jeździć sorki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 13:46, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jak dbasz tak masz a co do sima nawed spoko sprzęcik tylko jak go dobijesz to bedzie to co jawka i co z tego bedzie znowu musisz se coś kupić nie.naucz sie dbać a nie takie pierdoły gadasz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|