ogar 200 problem z rozkladaniem silnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brodzik
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: (L)asomin

PostWysłany: Nie 9:05, 20 Wrz 2009    Temat postu:

jak ci sie kopniak slizga to cos ze sprzeglem..za bardzo naciagniete czy cos...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brodzik dnia Nie 9:05, 20 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 9:24, 21 Wrz 2009    Temat postu:

markus767 napisał:
@edit ja tego niezauwazylem ale kolega mi mowi ze wal sie tylko dwa razy przewraca co jest tego przyczyna ??? cos pisales wczesniej z tym walem co mu dolega ??

po przeanalizowaniu tego co mi powiedizales i poruwnaniu mojego ogara z ogarem kolegi stwierdzam ze to jest to dokladnie to cytuje
"2) ...zobacz czy korbowód wału nie chodzi do przodu i tyłu (czyli w kierunku jazdy i cofania) jeżeli luz jest duży, kilka mm, to pękło łożysko igiełkowe na wale. Myśle, że rozumiesz. Nie chodzi o luz wału, tylko luz korbowodu na wale. Z objawów, które pamiętam u mnie to:
*Ciężkie chodzenie kopki przy rozruszaniu,
* Krótka i bardzo powolna, ciężka praca silnika i gaśnięcie na wolnych
* Metaliczny dźwięk silnika "

co mam zrobic w takim razie ?


No to jeżeli jest to dokłądnie to, czyli zdejmujesz cylinder i dłowicę, blokujesz wał, żeby się nie obracał (np wsadż coś między iskrownik a magneto) i korbowód ma luzy tak jak pisałem, to poprostu masz to samo co ja miałem. To dość częsta usterka. Poszło łożysko igiełkowe na wale. Sam tego nie naprawisz, trzeba albo dać wał do regeneracji, albo kupić nowy. Ja znalazłem używany wał za 30zł. Szukaj na allegro lub na forum.

Jednym słowem, czeka Cię kolejna rozbiórka silnika...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markus767
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:19, 21 Wrz 2009    Temat postu:

jak to mozliwe kurna przeciez wal ma 1 sezon ..... ile kosztuje regeneracja walu i jak to sie robi ?i ukogo ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 7:03, 22 Wrz 2009    Temat postu:

Mi się nie chciało szukać punktu regeneracji wałów w mieście, bo ksozt byłby około 100zł. Wolałem poszukać na allegro wałów w dobrym stanie.

A ten wał co miałeś jeden sezon, to był czeski? Używany? Polski? I zanim się zabierzesz za rozbieranie silnika, sprawdż czy ma luzy, tak jak pisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markus767
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:31, 22 Wrz 2009    Temat postu:

polskie a jak ... na te polskie czesci to zalamka poprostu co bym niekupil to jakies niedorobione no nic poki co niechce wydawac kolejnej kasy na wal bo mozna tak w nieskonczonosc puki pali na pych to niech zostanie tak jak jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin