Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominik1997.1997
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:22, 20 Mar 2016 Temat postu: ogar 200 problem i mocą silnika na ciepłym silniku gdy jadę |
|
|
witam mam problem ze swoim ogarem 200. a mianowicie na zimnym silniku ogarek wkręca sie na obroty normalnie bez problemu , ale po rozgrzaniu w czasie jazdy na 3 biegu już ma problem . ale gdy poczekam chwilkę żeby sobie pochodził na wolnych obrotach i go przegazuje z kilka razy wszystko wraca do normy tak jak powinno być, ale gdy ujadę kawałem już jest nie tak jak być powinno . sprawdzałem już chyba wszytko min. gaźnik ustawiony książkowo , zapłon co do milimetra (pali mi od kopa czy ciepły czy zimny), nowe platyny , kondensator , świeca , przewód wysokiego napięcia , fajka , instalacja elektryczna , cewka butelkowa , tłumik ni zapchany , wszystko uszczelnione tak jak powinno być . ostatnio nawet zakupiłem nowy cylinder z tłokiem i pierścieniami firmy almot zapłaciłem za to 200zł . nowe uszczelniacze na wale , nowe łożyska na wale i skrzyni . po prostu nie wiem już co dalej robić pomocy !!! . z góry dziękuje za każde sugestie . a i żeby nie było nie jestem jakim małolatem który katuje swój sprzęt , jetem pasjonatem który jeździ okazyjnie w niedzielę Smile . i jeszcze dodam że przeczytałem wszystkie wątki na ten temat i żadne się nie sprawdził .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dominik1997.1997 dnia Nie 14:24, 20 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Nie 19:27, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Sprecyzuj problem.
1.Czy ogar nie rozwija prędkości na 3 biegu nieważne czy ciepły czy zimny?
2.Czy po zagrażaniu się dopiero to dzieje?
Jeśli chodzi o tą pierwszą przyczynę, to wina leży w gaźniku (takie jest moje zdanie).
Jeśli mówimy o drugim przypadku, to podejrzewałbym że puchnie Ci tłok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mati_pl xD dnia Nie 19:27, 20 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik1997.1997
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:51, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
tłok nie puchnie gdyż przed wymianą na nowy zestaw almotu usterka cały czas usrzykszała jadę . ogar ma problem z rozwinięciem prędkości na ciepłym silniku(3 bieg) a po za tym nawet na postoju ciężko wkręca się na obroty jak jest oczywiście ciepły .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maro
Początkujący
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:20, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jaka jest wkręcona świeca i jaki ma kolor izolator świecy po dłuższej jeździe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik1997.1997
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:35, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
świeca jest bosha a kolor taki kapuczino
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maro
Początkujący
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:50, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mam za mało informacji aby Ci pomóc, a nie będę za każdym razem się pytał, jaka świeca to się piszę firmę i ciepłotę... jeżeli tłok pierścienie są odpowiednie i nie ma przedmuchów na cylindrze to częstym objawem braku siły na ciepłym silniku jest zbyt bogata mieszanka, która przy silniku zimnym jest odpowiednia a już na rozgrzanym zbyt bogata, jeżeli tego nie sprawdzałeś to proponuję opuścić maksymalnie iglicę tj. blaszka na pierwszym rowku od góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik1997.1997
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:29, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
przestawiłem i jest ok ogarek ma sile ale jednak gdy nabierze temperatury to ma opóźnioną reakcję na gaz . ale jak się już wkręci to jest dobrze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dominik1997.1997 dnia Sob 17:09, 26 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maro
Początkujący
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:22, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Opóźniona reakcja na gaz, hm. Jeżeli dzieje się to na rozgrzanym silniku na biegu jałowym czyli na luzie to w dalszym ciągu podejrzewam zbyt bogatą mieszankę zakładając dobrą szczelność gaźnika i cylindra, osobiście pokombinowałbym z poziomem paliwa w komorze pływakowej (opisuję to w swoich postach) lub z drożnością filtra powietrza. Obudowa filtra jak i sam filtr jest bardzo ważną rzeczą która powinna być odpowiednio dobrana do ustawień danego silnika. Raz że filtr może być zanieczyszczony, dwa wykonany z różnej przepuszczalności materiałów. W Jawce konstruktorzy filtr zamknęli w airboxie (obudowie) w której dodali odpowiedniej średnicy dodatkowy otwór plus odpowiedniej średnicy rurkę przez którą było pobierane powietrze. Było to kilkadziesiąt lat temu, gdzie mieliśmy inne paliwa inne oleje i inne materiały z których powstawały filtry. Opisuję w którymś poście jak kombinowałem i dopasowywałem przepustowość filtra, oczywiście w bardzo łatwy sposób dochodząc do zadowalających wyników, które wręcz zaskakiwały na plus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik1997.1997
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:33, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
szczelność jest bardzo dobra ponieważ sprawdzałem to i od nowa składałem na nowe uszczelki oryginalne .Mam przypuszczenia tak jak Pan napisał własnie co do filtra ponieważ ten gumowy waż co idzie od filtra do gaźnika podczas dodawania gazu na biegu jałowym tak jakby zasysało i on się ,,kurczy" . Mam w tym wężu taką spiralę z drutu tak że on prawa nie ma się nigdzie zagiąć . A co do samego wkładu filtra wymieniałem niedawno na nowy .Czy mógłby Pan coś mi napisać na temat tego jak zwiększyć dawkę powietrza , bo mi się wydaje że on po prostu ma za mało powietrza w stosunku do paliwa i się przylewa i dlatego silnik ma problemy z reakcją na dodanie gazu . Mogę się oczywiście mylić ale prosiłbym o wskazówki związane na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maro
Początkujący
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:14, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przed przeróbkami filtra można spróbować obniżyć maksymalnie poziom paliwa w kom. pływakowej, tzn. na tyle aby przy maksymalnej prędkości nie dławił się, daje to dobre rezultaty także do łatwego odpalenia na gorącym silniku. Filtr lub dokładniej obudowę filtra bardzo łatwo dopasowuje się do danego zapotrzebowania na powietrze, osobiście nawierciłem 3 dodatkowe otwory fi 10 właśnie w obudowie i zakleiwszy taśmą, podczas jazdy po kolei odklejałem je. Niby jakie to ma znaczenie jeżeli w obudowie są już takowe otwory, a jednak ma...
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik1997.1997
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:44, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
aha ok dziękuje za odpowiedz spróbuje jeszcze z tą dawką paliwa . jak coś się zmieni to napiszę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|