Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 20:52, 29 Mar 2009 Temat postu: Ogar 200 Problem |
|
|
Witam.
Jestem nowy ale jak narazie niezaprezentuje swojej maszyny, lakier schnie:P
Jak wszystko skończe obiecuje wrzucić fote.
A teraz troche o problemie.
A wiec zaczeło sie to tak kupiłem ogara 200 od znajomego, za wygląd dałbym 2 z 10
ale silnik 10-10 brzytwa chodziło mu wszystko jak w zegarku.
Po 3 dnich jazdy platynki niewytrzymały Za nowe czeski dałem 9zł więc mam nadzieje ze to nie ich wina. Ustawiłem na platynkach 0.4 na nowej swiecy bosha 5.
Zauważyłem także że w gażniku jest kilka usterek, więc go zmieniłem na nowy,
Wszystko ustawione, zapłon cacy, maszyna przelana,kope odpaliła.
Więc mówie sobie jest extra. Wsiadam ruszam jagby z 2 konie więcej i na takim zestawieniu pojeździłem tydzień, poczym po rozgrzaniu silnika niemoge dać mu gazu
do końca. Pomyślałem sobie że to będzie tłok ale nie. Gdy jade idzie normalnie ale jak dam mu gazu do końca jest tylko uuuuuuuuu... Po 1 godzinie postanowiłem coś sprawdzić, dałem mu gazu do oporu i zatkałem do połowy wlot powietrza na filtrze.
idzie normalnie. kombinowałem z dyszami nic nie pomaga, próbowałem z iglicą to samo, a więc narazie zatkałem wlot powietrza do połowy i jeżdze ale przecież tak niemoże być wszystko musi być cacy wiec prosze pomużcie bo ja już niewiem co jest.
PS. Jak dam mu gazu do oporu to od tego przycisku co sie przelewa paliwo leci ciurkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 20:59, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jak leci paliwo to ustaw poziom paliwa w gaźniku ja bym gaźnika nie wymieniał od razu gdyż mam org. Ty też pewnie ale jak wymieniłeś ok spróbuj te usterki z niego usunąć będziesz miał na zapas, a co do tego mulenia ustaw gaźnik mi też tak mulił to przytkałem i mam przytkany bo gaźnika nie mogę tak wyregulować żeby miał pełen wlot powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:04, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Gaźnik wymieniłem bo dostałęm nowy jak go kupiłem mam mase cześci.
Ale dlaczego jak jest zimny to idzie normalnie a jak się rozgrzeje to trzeba mu wlot powietrza przytkać tego niepojmuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrekz1993
Nowy
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: pierszyce koło tarnowa
|
Wysłany: Pon 16:46, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
miałem coś takiego!!!
wynika z tego że za duzo powietrza ma.
popatrz sobie czy ci sie przypadkiem ta plastikowa puszeczka na filtr powietrza nie rozpieła.
p.s. ja na wszelki wypadek jeszcze ją szeroka izolacją owinołem i chodzi jak burza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor_8824
Bywalec
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:55, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też tak miałem podobnie - jak jest krócieć tam poprostu było wszystko nierówne i o dziwo króciec był spararką zrobiony - nierówny i wogóle kanty - robota dziadka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
diobel
Nowy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:43, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam mam problem z ogar 200 . z silnikiem jawka 50 .
otoz . Zapalam go . ale tak jakby nie chcial lapac gazu , jedzie bardzo powoli , szarpie go strasznie, i dodatkowo strzela z tej gumowej rurki miedzy filtrem a gaznikiem .
Niewiem oco chodzi , Prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drzazga
Bywalec
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kuźnia raciborska
|
Wysłany: Wto 19:58, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
diobeł... wyreguluj zapłon... jak strzela to spróbuj trochę iskrownik przestawić... nie pamiętam w którą stronę.. metoda prób i błędów... raz w lewo raz w prawo... a jeśli chodzi o to mulenie to sprawdziłbym czy bak nie jest zardzewiały...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:21, 03 Kwi 2009 Temat postu: Re: Ogar 200 Problem |
|
|
Aris7676 napisał: | Witam.
Jestem nowy ale jak narazie niezaprezentuje swojej maszyny, lakier schnie:P
Jak wszystko skończe obiecuje wrzucić fote.
A teraz troche o problemie.
A wiec zaczeło sie to tak kupiłem ogara 200 od znajomego, za wygląd dałbym 2 z 10
ale silnik 10-10 brzytwa chodziło mu wszystko jak w zegarku.
Po 3 dnich jazdy platynki niewytrzymały Za nowe czeski dałem 9zł więc mam nadzieje ze to nie ich wina. Ustawiłem na platynkach 0.4 na nowej swiecy bosha 5.
Zauważyłem także że w gażniku jest kilka usterek, więc go zmieniłem na nowy,
Wszystko ustawione, zapłon cacy, maszyna przelana,kope odpaliła.
Więc mówie sobie jest extra. Wsiadam ruszam jagby z 2 konie więcej i na takim zestawieniu pojeździłem tydzień, poczym po rozgrzaniu silnika niemoge dać mu gazu
do końca. Pomyślałem sobie że to będzie tłok ale nie. Gdy jade idzie normalnie ale jak dam mu gazu do końca jest tylko uuuuuuuuu... Po 1 godzinie postanowiłem coś sprawdzić, dałem mu gazu do oporu i zatkałem do połowy wlot powietrza na filtrze.
idzie normalnie. kombinowałem z dyszami nic nie pomaga, próbowałem z iglicą to samo, a więc narazie zatkałem wlot powietrza do połowy i jeżdze ale przecież tak
niemoże być wszystko musi być cacy wiec prosze pomużcie bo ja już niewiem co jest.
PS. Jak dam mu gazu do oporu to od tego przycisku co sie przelewa paliwo leci ciurkiem. |
Prosta sprawa, dostaje za duzo powietrza. Dokrec cylinder, gaznik, krocic wszystko, albo lepiej powymieniaj uszczelki i po problemie. Co do tej pompki jak problem nie zniknie to znaczy, ze masz za wyoski poziom paliwa w komorze plywakowej... Narazie zrob to z tym powietrzem. Na zminym silniku swieca tak niedopala paliwa wiec powietrza moze byc wiecej. Pozdrawiam
P.S.
Do tego drugiego problemu to tema byl powtarzany XXX razy. Rozregulowany gaznik. Musisz przkrecic iskrownikiem w lewo, ustwaic tlok w GMP i ustawicz przerwe na platynkach 0,4mm. To powinno pomoc, bo zaplon u Cibie nastepuje za pozno i strzela w gaznik, ale opala pewnie swiectnie co? Przy zmianie wzrosnie moc. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Pią 13:32, 03 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
diobel
Nowy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:08, 05 Kwi 2009 Temat postu: SLABNIE> |
|
|
Witam ponownie.;p
mam TAKI PROblem .gdy zapale go i nie bede dawal gazu to mi zgasnie.. co to moze byc?
2.
Wydaje mi sie ze jest slaby,gdy z 2 na 3 wrzuce ,to mi slabnie, i jakby nie chcial gazowac. jakby ta trojka nie ciagnela gazu..
jakby byl na luzie, niewiem oco chodzi..
prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 18:55, 05 Kwi 2009 Temat postu: Re: SLABNIE> |
|
|
diobel napisał: | Witam ponownie.;p
mam TAKI PROblem .gdy zapale go i nie bede dawal gazu to mi zgasnie.. co to moze byc?
2.
Wydaje mi sie ze jest slaby,gdy z 2 na 3 wrzuce ,to mi slabnie, i jakby nie chcial gazowac. jakby ta trojka nie ciagnela gazu..
jakby byl na luzie, niewiem oco chodzi..
prosze o pomoc |
1. POdkrec srube regulacyjna biegu jalowego. Znajduje sie po lewej stronie gaznika i ma taka sprezynke. Wkrec ja do srodka
2. A co to za roznica. Ustaw ten zaplon. Jak to zrobiles to albo masz klopoty z regulacja albo jednostka juz nie wydala. Doreguluj gaznik(masz w dziale tutorial jak), sprawdz swiece itd.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
diobel
Nowy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:32, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Witam mam nowy problem, otoz .
Dzisiaj chcialem zmienic wydech .
i sciagnelem tlumik i troche jezdzilem,. i nagle zaczelo mi strzelac z rury,
i po zalozeniu starej rury nie chce odpalic , lapie iskre , czasami..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 12:25, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jest pare wyjsc. Albo wesola, ze przestwail Ci sie zaplon i nastepuje za wczesnie, albo pekly lub rozszczelnily Ci sie pierscienie. Sprawdz obie mozliwosci, ja jednak obstawiam zaplon. Pozrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
diobel
Nowy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:14, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ej pks100
bo teraz nawet nie mam jak uistawic zaplonu bo nie mam iskry ,to moze byc wina cewki nie?
mogla sie zepsuc.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:23, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
diobel napisał: | Ej pks100
bo teraz nawet nie mam jak uistawic zaplonu bo nie mam iskry ,to moze byc wina cewki nie?
mogla sie zepsuc.? |
Ktorej cewki? Zaplonowej watpie, z cewka WN jest to prawdopodobne, ale bardziej to rozregulowany zaplon, zla geometria krzywki czy platynek i kondensator. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
diobel
Nowy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:33, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A to moze byc wina magneta ze nie ma iskry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|