Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BlackPilgrim
Nowy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:13, 05 Wrz 2014 Temat postu: Ogar 200 Problem |
|
|
Witam. Ostatnio wybrałem się swoim ogarem w dłuższą trasę (około 25 km). Początkowo jazda odbyła się bez problemów, niestety po przejechaniu ok 10 km ogar zaczął tracić moc na 3 biegu, później po przejechaniu kolejnych 10 km musiałem zejść na jedynkę. Doczołgałem się jakoś pod garaż z zawrotną prędkością 5 km/h Teraz, gdy próbowałem go odpalić wszystko jest w porządku, pali z kopa jak i na pych, idealnie trzyma wolne obroty i ładnie się wkręca na jałowym biegu. Niestety, gdy chcę ruszyć z początku dość dobrze startuje jednak potem gdy trzymam gaz na około 3/4 manetki zaczyna się dusić (efekt buuuuuu). Wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik, zapłon ustawiłem na nowo ale nic to nie dało. Dodam, że przy ustawieniu zapłonu gdy ustawiałem tłok w gmp kręcąc wałem czułem jakby wał szorował o cylinder.
Bardzo proszę o szybką pomoc, osobiście podejrzewam, że kondensator się przegrzał lub puchnący tłok ale wolę zaczekać na wasze opinie.
Dodam, że silnik jest częściowo odblokowany, tj skrócone kolanko i zrobione większe okienko w króćcu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kowal8127
Początkujący
Dołączył: 14 Lip 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 7:42, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Przystaw rękę do tłumika na odpalonym silniku i zobacz czy czuć bicie spalin w rękę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kowal8127 dnia Sob 7:43, 06 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 19:28, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tłok made in almot ???? czy jakiś zabytkowy Czechoslovakia, jeżeli almot to tłok puchnie i robi się w cylindrze za ciasno skutkiem czego jest większy opór i mulenie silnika, lub druga opcja zacinający się zaworek iglicowy ale wtedy by wypalał z komory pływakowej paliwo i gasł więc chyba odpada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackPilgrim
Nowy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:35, 15 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Przed chwilą byłem w garażu. Przyłożyłem rękę do rury i na wolnych obrotach czułem mocne uderzenia spalin, gdy dodałem gazu przestało uderzać i zaczął trochę kopcić (nie wiem czy to normalne). Tłok jest nieznanego pochodzenia, od kupna nie rozbierałem więcej niż zapłon i sprzęgło. Świeca daje bardzo mocną iskrę koloru zbliżonego do czerwono-żółtego. Kompresja wydaje mi się ok, sprawdzałem poprzez przyłożenie ręki i kopnięcie. Dodam, że w ubiegłym roku został wymieniony cały zapłon oprócz podstawy iskrownika (wraz z cewką butelkową). Jutro wezmę się chyba za rozkręcenie cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BlackPilgrim dnia Pią 13:21, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13:25, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak kopcić na czarno, niebiesko ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackPilgrim
Nowy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:15, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Na biało/szaro bardzo gęsty dym. Wczoraj zmieniłem tłok bo stary miał 2 duże rysy ale to nic nie dało. Dodam, że wał ma spory luz na boki (mam drugi stary silnik w którym ten luz jest o wiele mniejszy), w górę i w dół nie ma luzów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kowal8127
Początkujący
Dołączył: 14 Lip 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 14:29, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Może uszczelniacze wału poleciały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackPilgrim
Nowy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:32, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W poniedziałek będę robił remont drugiego silnika bo myślę, że tego nie opłaca mi się już naprawiac. Pod koniec tygodnia dam edita i powiem co z tego wyszło ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|