Zależy jaki masz sprzęt i umiejętności. A co do osiagów to są lepsze, lecz zdarzają się przypadki, gdzie jest już zajechany tłok/pierścienie/cylinder i osiągi spadają. pozdro.
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
Wysłany: Pon 16:32, 19 Kwi 2010 Temat postu:
jakiś tam v-max jest większy ale moim zdaniem ni opłaca się tego robić........ to polega tylko na tym że zwiększa się kompresja inaczej stopień sprężania ......... domowym sposobem raczej tego nie zrobisz ponieważ warstwa ta musi być idealnie prosto zebrana..... PZDR
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
Wysłany: Pon 16:56, 19 Kwi 2010 Temat postu:
plusminus napisał:
pawlo300 napisał:
ale moim zdaniem ni opłaca się tego robić........
Uzasadnij proszę.
po prostu słyszałem że potem motorek się szybciej zużywa (tak słyszałem) i myślę że lepiej zrobić coś innego by podnieść v-max....... bo to wiele nie da no ale zawsze coś......
to tylko moja opinia a co zrobi autor postu to już jego sprawa PZDR
ja własnie czytałem o planowaniu takim wiecie szkło papier scierny i jedziesz ale na głowicy od jawki jest próg i on uszczenia i w tym problem.da sie to jakos zrobic w domu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach