Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 13:35, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
NIe wiem... Jak wyje to za duzo powietrza dostaje, jakas nieszczelnosc, za maly poziom, zacinajacy sie zaworek(w komorze plywakowej), za malo paliwa, zatkany kranik lub przewod, niedrozny korek itd. itd. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 15:36, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
weź zaworek iglicowy na samą góre iglicy, sprawdź czy gaźnik masz dobrze dokręcony i czy nie ma żdnych nieszczelności przy uszczelkach, gdy wejdzie na takie obr to przytkaj filtr powietrza i sprawdź w tedy obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus767
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:07, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ok dzieki za rady codo nieszczelności to niemam uszczelki w komorze pływakowej to jest przyczyna ? hmm a co do kolegi up to czy przypadkiem jak ustawie iglice na najwyrzszy rowek to bedzie uboga mieszanka malo benzyny duzo powietrza ? to chyb a na najnizszy powinienem dac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez markus767 dnia Wto 17:10, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 17:15, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Rob jak chcesz, jak wyje to za duzo powietzra dostaje, a nie jest tak, ze wyje jak dasz kierownice na prawo? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek983265
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 18:53, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz co ? odłącz tą gume od GAŹNIKA i zobacz czy iglica wchodzi w taką złotą dziurkę bo mozesz miec źle włożoną do gaźnika, to popierwsze. Drugim tym co powinieneś zrobić to ustawić tą blaszkę na pierwszy ząbek od góry i lać mieszankę 1:50, takie jest moje zdanie. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus767
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:31, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no to wescie sie zdecydujcie na który zabek ma byc iglica bo kazdy gada co innego mam iglice na 2 ząbku od dołu jak powinno byc ?? skoro dostaje zaduzo powietrza to na jaki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:51, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
o jezu.... na który ząbek musisz sam sobie ustalić każdy ma inny silnik i inne ustawienia tego czy tamtego... jak za dużo to niżej ale zobacz czy masz układ paliwowy czysty kranik gaźnik itd. może daj mu więcej paliwa w komorze pływakowej albo jak opuścisz iglice to lekko przytkaj rurkę od filtra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:12, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wojtek983265 napisał: | Wiesz co ? odłącz tą gume od GAŹNIKA i zobacz czy iglica wchodzi w taką złotą dziurkę bo mozesz miec źle włożoną do gaźnika, to popierwsze. Drugim tym co powinieneś zrobić to ustawić tą blaszkę na pierwszy ząbek od góry i lać mieszankę 1:50, takie jest moje zdanie. Pozdrawiam. |
Stary ale ty glupoty piszesz. Post wyzej napisalem o co chodzi, w czym problem. Jakby przepustnica bala zalozona zle, tzn. w taki sposob jaki mowisz nie zakrecilbys dekla z linka, pozatym dostawalby za duzo paliwa a nie za malo. To zlote to rozpylacz. Z ta wysokoscia iglicy nie mac, w innym temacie napisalem o co chodzi, ustawia sie ja inwidualnie. Jezeli dostaje za duzo powietrza to iglica w gore(nizszy rowek) i wiekszy poziom w komorze(balszka w gore), napierw przeczysc wszystko. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|