Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antonio86
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:45, 19 Mar 2011 Temat postu: ogar 200 nie odpala |
|
|
Witam!
Kiedys kupilem ogara zrobiłem kapitalke (cylinder był 60 jak już kupowałem) nowy wał,łożyska! Po remoncie był słaby. zerwał mi się gwint w głowicy i załozyłem inną - troszkę pochodzil, a teraz nie chce już wcale odpalić! Tak wygląda jakby tłok uderzał w głowice!
Czy do cylindra 60 jest inna głowica niż do 50?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Sob 19:58, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No ja tam nigdy nie robiłem przeróbek z cylkami ale napewno musi być kąplet bo tu od 50 tu 60 napewno to nie tak kąpresja ucieka może
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Sob 20:00, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie głowica nie jest inna.Ale jak to się dzieje jak uderza? Rozmumiem że głowica od jawki.
edit; głowica na pewno nie inna od czecha do polskiego pasuje, bo sprzedają nawet zestawy bez głowic i z tego co wiem to kolega kupił be głowicy i założył i pasowało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaworznik dnia Sob 20:03, 19 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antonio86
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:43, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no właśnie nie wiem dlaczego uderza jest poobijany na krawędziach może podłożyć więcej podkałdek pod cylinder? wał był nowy wzmacniany iskara jest ok! zapłon ustawiony ksiażkowo -myślałem nawet o kupnie całego silnika ale nic ciekawego na allegro nie ma a szkoda kasy co w swój włozyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Sob 20:45, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśeli nowy wał to kto wie czy to tego czasem niej est wina teraz produkuja beznadziejne te wały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 21:58, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja bym proponował zmierzyć średnice cylka wewnątrz i średnice wewnątrz kołnierza na głowicy. powinny być jednakowe , inaczej tłok może walić w głowicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antonio86
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:20, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tylko dlaczego na starej głowicy nie uderzał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 19:07, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
antonio86 napisał: | tylko dlaczego na starej głowicy nie uderzał? |
może była roztoczona pod wymiar ?
nie takie rzeczy chłopaki robią.
wczoraj chłopaki wyrzeźbili mi tłok do silnika WSK na nominał.
więc wiesz. zebrać trochę materiału z głowicy to nie kłopot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Nie 20:37, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Bo takie robią źle spasowane z oryginalnym. .Tak już robią te zestawy, są źle lane duża produkcja,mały nakład i takie efekty.Ale nie wiem dlaczego wali.Weź pomierz dokładnie te dwie głowice, o zestawu i tą co stuka, napisz czy czymś się różnią.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaworznik dnia Nie 20:38, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:41, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jaworznik napisał: | Bo takie robią źle spasowane z oryginalnym. .Tak już robią te zestawy, są źle lane duża produkcja,mały nakład i takie efekty.Ale nie wiem dlaczego wali.Weź pomierz dokładnie te dwie głowice, o zestawu i tą co stuka, napisz czy czymś się różnią. |
czymś muszą . niema bata żeby było inaczej. ta pseudo 60 moim zdaniem jest roztoczona do wymiaru wewnętrznego tulei
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:50, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zdejmowałeś cylinder? na moje tłok jest poobijany od kawałków pierścienia który pękł i dostał się nad tłok i dlatego też nie chodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Pon 6:39, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Możliwe,że tak. Zdejmij cylinder,tylko ostrożnie być może tak jak mówi holipa pierścienie pękły i tłucze. Ale jak tak jest to kiepsko z cylkiem w środku,pierścienie mogły go porysować:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antonio86
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:01, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Stara głowica poszła na złom wiec nie mogę porównać pierścienie jak najbardziej są ok!
Teraz się zastanawiam czy kupić głowice a jak to nie wina głowicy tylko wału ?
Coś z tym musze zrobić bo już 2 lata stoi nieużywany!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 18:26, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli pierścienie są ok to kombinuj dalej, coś musiało głowicę poobijać, a jeśli przylgnia była dobra i gwint na świecy to niepotrzebnie wyrzucałeś. Jak było punktowo uderzone to coś musiało się gdzieś urwać i wpaść nad tłok, może igiełki z wału się sypią? może bez filtra jeździłeś? bo żeby tłok uderzał o głowicę to musiały by być ogromne luzy na sworzniu, wale czy korbowodzie albo tuleja w cylindrze za krótka (wtedy by blokowało tłok od razu praktycznie i był by poobijany równo w miejscu styku z głowicą)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:33, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jezeli chcesz sprawdzić w którym miejscu tłok całuje się z głowicą, to po prostu posmaruj jego denku np silikonem, załóż głowicę i zakręć wałem. Ustalisz tym jakie miejsce jest odpowiedzialne za stukanie i dopiero będziemy szukali przyczyny tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|