Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 20:19, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja ciągle obstaje przy zmierzeniu suwmiarką średnicy wewnętrznej tulei cylindra i rantu na głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
siersiń
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pon 20:22, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
i jak masz zdjętą głowicę to ustaw tłok w GMP i zobacz czy wychodzi poza krawędź tulei cylindra, jeśli tak to będziesz wiedział, że może uderzać w głowicę,
a masz jakąś uszczelkę pod cylindrem czy na silikon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 20:48, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
siersiń napisał: | i jak masz zdjętą głowicę to ustaw tłok w GMP i zobacz czy wychodzi poza krawędź tulei cylindra, jeśli tak to będziesz wiedział, że może uderzać w głowicę,
a masz jakąś uszczelkę pod cylindrem czy na silikon? |
niewiem jak to jest w oryginale , ale ja zaniosłem do takiego gościa silnik i mi zrobił uszczelki metalowo kartonowe takie. z okuciami tzw. od razu 5szt , żeby na zaś było
jak mi wpadną w łapy to wrzucę na skaner jedną żeby pokazać jak to wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
antonio86
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:33, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak znajde jakiś dobry silnik na allegro to kupie a stary opyle nie chce mi sie już przy nim grzebać! A jak nie to sprzedam rame z papierami a reszta pójdzie na złom!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|