Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogier200
Nowy
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ozimek
|
Wysłany: Sob 15:27, 26 Mar 2011 Temat postu: Ogar 200 nie ma siły PILNE!!! |
|
|
Witam
Mam taki problem, dzisiaj po przejechaniu ok 5 km ogar zaczął słabnąć na 3 biegu, po przejechaniu kolejnych 3 km całkiem zesłabł, nie ma siły nawet na 1. Dodam, że odpala od 1 kopa. Są to jedne z pierwszych kilometrów po wymianie tłoka z pierścieniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 16:10, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tłok ci zpuchł ;d bo pewnie polski:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 16:23, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a wspominane było że tłoki należy wy sezonować , albo wygrzać w oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Sob 17:16, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tak ja posty wyżej.Tłok Ci spuchł i dlatego był słaby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogier200
Nowy
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ozimek
|
Wysłany: Sob 17:33, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tłok nie spuchł, zapominałem dodać, że po ok pół godzinie dalej nie miał siły. a czy może być przyczyną, że stał w deszczu i coś zamokło? Tylko dziwne by było, że pali ale nie jedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 17:47, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jak tłok spuchnie to już może nie wrócić go swojego wymiaru , albo moze to nastąpić w czasie dłuższym jak godzina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogier200
Nowy
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ozimek
|
Wysłany: Sob 20:53, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Próbowałem znów po kilku godzinach, dalej to samo. Odpala od 1 kopa wrzucam bieg, puszczam sprzęgło to gaśnie. Czy winny może być tu kondensator lub przestawiony zapłon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 21:15, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a na luzie jak go po obrotach pociągniesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 0:58, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a co masz do zapłonu? jak dobrze ustawiłeś to raczej nie, bardziej prawdopodobne jest że zatarłeś tłok w cylindrze, pierścienie się zapiekły i nie ma sprężania jak trzeba. Podczas docierania nie wolno dłużej trzymać silnika na równych obrotach a szczególnie na wyższych, jak zaczął słabnąć trzeba było go wystudzić trochę a nie piłować dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 7:10, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
pochwalam wszystkie posty w górze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Nie 8:00, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mmm...może zabrudzone dysze. Wyczyść i powiedz czy coś to dało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogier200
Nowy
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ozimek
|
Wysłany: Nie 8:00, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Na luzie bez problemu się wkręca na obroty, tylko na biegu nie ma siły by pojechać i gaśnie. Dzisiaj odpaliłem to kilka sekund na 1 pojechał, zamuliło i zgasł. Gaźnik i kranik były czyszczone. A co do tych zapieczonych pierścieni to czy wystarczy je poruszyć czy od razu wymieniać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 8:09, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a masz szczelne połączenie głowicy i cylindra? może ci komprecha spindala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogier200
Nowy
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ozimek
|
Wysłany: Nie 8:44, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Starałem się zrobić szczelne połączenie. Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić bez zdejmowania głowicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 9:02, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Manometr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|