Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk295
Nowy
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:05, 21 Sie 2015 Temat postu: ogar 200 nie ma siły i nie wkręca sie na obroty |
|
|
Witam mam problem z ogarem nie wkręca się na obroty stoi na luzie wszystko ok a jak dam gazu inny głos silnika a jak wbije 1 to ledwo co rusza pomożecie mi proszę bo nwm co mam dalej robić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patryk295 dnia Pią 19:09, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 22:40, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Zapłon, gaźnik - magiczne hasła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maro
Początkujący
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:17, 10 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Podpowiedzi w stylu gaźnik zapłon są śmieszne, problemy mają ludzie nie znający się na mechanice i dla nich jest to forum, oni oczekują trafnych fachowych odpowiedzi a nie ogólników.
Patryk, opuść iglicę czyli blaszkę daj o rowek wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymon18
Nowy
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:25, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem.
Co da iglica o rowek wyżej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Śro 10:40, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zubożenie mieszanki paliwowo-powietrznej.
Tak jak moskit122 napisał, magiczne hasła zapłon i gaźnik.
Zapłon ustawiamy na 1.8mm przed GMP, ustawienie ma być dokładne, nie na oko!
Cała procedura została opisana w dziale tutoriale.
Gaźnik (prawdopodobnie to jego wina).
Zadam pytanie, czy gaźnik po dodaniu gazu robi charakterystyczne buuuuuu i próbuje zgasnąć?
Jeśli tak, to prawdopodobnie gaźnik podaje/dostaje za mało paliwa.
I teraz trzeba rozpatrzeć dwa przypadki:
1) Silnik działał przez cały czas, tylko ostatnio się tak zaczęło dziać,
2) Grzebałem w gaźniku i silnik nie pracuje tak jak powinien.
Być może te pytania wydają się to absurdalne, ale jak ułatwiają diagnozę usterki.
W pierwszym przypadku gdy w gaźniku nikt nic nie regulował, może się okazać, że wina leży w drożności układu paliwowego lub w brudnym filtrze powietrza.
Jeśli filtr powietrza był długo nie wymieniany to wymieniamy, sprawa jest prosta.
Jeśli problem występuje nadal, to przechodzimy do sprawdzania drożności układu paliwowego.
Standardowa procedura, sprawdzamy czy paliwo leci z kranika, jeśli mamy filterek, to sprawdzamy czy nie został zapchany, jeśli stwierdzimy, że wszystko jest drożne, to przechodzimy do gaźnika.
Ogólnie zaleca się w tym przypadku wyczyszczenie gaźnika w benzynie ekstrakcyjnej, i przedmuchanie jego wszystkich kanalików sprężonym powietrzem.
Sprawdzamy dysze, czy są czyste, jeśli nie są, to broń Boże, nie wolno ich czyścić drutem... nie będę opisywał czym się to może skończyć. Jeśli mamy sprężone powietrze, to przedmuchujemy je sprężonym powietrzem, jeśli nie mamy to czyścimy je miękkim włosiem. Jeśli dysze były czyste może się okazać, że pływak w gaźniku ma dziurkę lub zaworek, który znajduje się w pokrywce komory pływakowej się zacina, jest nieszczelny bądź w ogóle zacięty. W takim razie trzeba wymienić zużyte elementy.
W drugim przypadku gdy ktoś coś regulował przy gaźniku, no to ma problem
Iglica w gaźniku jest odpowiedzialna za skład mieszanki paliwowo powietrznej.
Im wyżej ustawimy zapinkę na iglicy, tym uboższa będzie mieszanka (tzn. więcej powietrza niż paliwa).
Regulacja blaszki w komorze pływakowej, tu się nie będę rozpisywał, wszystko jest podane w dziale tutoriale pod tematem, regulacja gaźnika metodą naczyń połączonych.
Pozdrawiam mati.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mati_pl xD dnia Śro 10:43, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RiYaN
Nowy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:30, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Spróbuj wyczyścić i wyregulować gaźnik jeśli masz kompresor to dokładnie przedmuchaj dysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|