Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
budyn593
Nowy
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 15:26, 17 Sty 2012 Temat postu: Ogar 200 nie ma mocy j |
|
|
Witam mam problem z ogarem nie ma mocy wogle wczesniej jechał na 2 jak burza prawie do 60 dochodziło na 2 a jak juz wrzuciłem 3 to lipa spadał z obrotów i było trzeba redukowac znów do 2 bo inaczej by staną nie wiem o co mu chodzi męczę sie z tym juz od kupna go
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 16:07, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
przeczyść dysze i świece. W moim przypadku to pierscienie poszły ale wpierw sprawdz gaznik, swiece i kranik bo może być przytkany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
budyn593
Nowy
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 16:19, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
gażnik czysty pierścienie nowe filtr nowy ;p łożyska nowe i dupa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 17:08, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zapłon sprawdzałeś? Problem był nagły czy się powoli nasilał? Gaźnik czysty nie znaczy dobrze wyregulowany, sprawdź i to. Czyli takie podstawowe punkty do sprawdzenia jak moto niedomaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
budyn593
Nowy
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 18:44, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Napoczątku było że na 2 jechał i 1 jak rakieta dłaem 3 i lipa już a teraz na kazdym biegu ledwo ciągnie i chyba bęzyny mało dostaje bo dławi się ;p jutro kupie pierscionki i tarcze od szprzęgła bo jak naduszam szprzęgło to on jedzie cały czas ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:13, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
po co nowe pierscionki jak pisałes wczesniej ze nowe masz wstawione ? :d pamietaj ze docierasz te pierscionki jeszcze :p a na postoju na luzi wchodzi na obroty ?kreci wysoko ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
budyn593
Nowy
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 19:51, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
no normalnie wyszstko na luzie tak samo postawie na stopki i na kazdym biegu ma moc a jak już dupa siadam to lipa jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez budyn593 dnia Wto 19:52, 17 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:55, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
a jaką zebatke zdawcza masz? ;d moze masz 13z co wstawiają niektórzy do silnika bez modyfikacji ( tuningu) i myślą ze bedzie chodził jak "ruski czołg" Sprawdz gaznik zapłon,swieca, kranik. Wszystko co sie da posprawdzaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
budyn593
Nowy
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 20:01, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
zębatke miałem 13 ale kupiłem 12 dalej to samo posprawdzam jutro ale pewnie nic to nie da jak zawsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:05, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
oj tam, nie podawaj sie, może po prostu zmień swiece, wyreguluj dawke paliwa. bedzie good, jutro juz bedziesz śmigał jak szalony na ogarze, zobaczysz :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
budyn593
Nowy
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 20:37, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
już 1 tydzień dawkuje i co tylko ;D i jajco i jade ale dupa po szosie ale zobacze musi działać i olej mi cieknie od zapłonu a simer nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:40, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
a może własnie Ci simer wycisną sie trochi i juz łapie lewee powietrze.. ? tez mozna sprawdzic ale trzeba zapłon zdejmować, chyba że zaznaczysz idealnie lub ustawisz na nowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
budyn593
Nowy
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 20:41, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
może i tak bo ten simer to tak głębiej siedzi i jak przechyle go to cieknie ciurkiem olej od zapłonu i mam krzywke pękniętą scianki kawałek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 21:51, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
yy a skąd olej spod zapłonu? może z wałka zdawczego a nie spod zapłonu?
bo jeśli spod zapłonu to silnik do generalnego remontu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bury159753
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 22:01, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
pomyłka, kolega mi na gg potem pisal ze z walka zdawczego a ja myslalem ze z komory korbowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|