Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal200
Bywalec
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Czw 4:52, 11 Cze 2009 Temat postu: ogar 200 na cylindrze 60cm nie ma sily |
|
|
czesc ogar na cylindrzę 60cm nie ma wogole sily 3biegu to nie włącze jak jechalem w dwuch strasznie sie grzeje i duzo pali na odcinku 1km w dwóch spalił z 0.3l. co jest? pomocy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 5:25, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Trfjny cylinder, jak zwykle trafila Ci sie podrobka. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robo
Początkujący
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nienaszów
|
Wysłany: Pią 14:31, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1.Cylinder na dotarciu zwykle nie ma mocy dopiero przy 250 km-400km(troche przesadziłem) zaczyna być dobrze
2.Mieszanka może być zła sprawdź jak będziesz jeździł długo to po wyjęciu świecy zobacz jaki ma kolor jak brązowy to dobrze jak czarny,osadzony to źle.
3.W cylindrach większych więcej spala się paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pią 18:09, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
robo ty nie wiesz co mówisz ja mam takie same zdanie jak pks100 motor na nowych częściach powinien mieć najwięcej mocy bo ma on wtedy największą kompresję Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robo
Początkujący
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nienaszów
|
Wysłany: Sob 7:25, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja maiałem w tamtą środę założony nowy cylinder jest na dotarciu ale co raz lepiej chodzi z kopa odpala i silniejszy jest ale to też może być zły cylinder jak piszę pks100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 5:28, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Na poczatku nowy cylinder tloczek itd maja sporo mocy Tylko nie mozna jej wykorzystywac zbytnio zeby ich nie zatrzec. Albo go zatarles albo bubel cylinder. A i goracy bo pewnie ci tlok puchnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 11:20, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Goracy jest na dotarciu i przy 3 piersieniowych tlokach, tak jak i przy zle ustawionym zaplonie. Prawda jest taka, ze polskie tloki sa nie najlepsze i najlepiej byloby kupowac je z suwmiarka(mikromierzem) w rece. Dlatego sa takie niezgodnosci. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|