Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ProSpeed
Początkujący
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Wto 13:44, 19 Cze 2012 Temat postu: Ogar 200 Iska jest, a nie odpala. |
|
|
Witam !
Mam taki problem po dużych wzmaganiach i licznych uszkodzeniach silnika w końcu udało mi sie złozyć silnik. Ale oczywiście bez problemu by sie nie obyło.
No więc tak Problem polega na tym że iskra jest a silnik nie odpala jak włoze palec w faje to kopie i to porządnie. Calutki iskronik wymyty został w nafcie platynki itd. (platynki lekko były czyszone cienkim papierem ściernym). Był sprawdzany na 3 swiecach na których przedtem jeźdzł. Czy może być wina tego że na magnecie był uszkodzony tak jakby pierścień gdzie wchodzi krzywka i nie było widą c wktórym punkcie włozyć krzywke ? zapon był ustawiany niejednokrotnie platynki 0,4 świeca fabryczna a zapłon te 1,2 do 2,0 Gmp. Podkreslam ze nowe zimeringi lekko weszly w kartery (nie było dużego oporu zbytnio). I jak raz ustawiłem zapłon to odpalał ale natychmiast gasł. Nie ma tylko uszczelki pomiędzy karterami ale kiedys nie bo i tez jeździł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14:04, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Świeca mokra ??? Sprawdziłeś kompresje??? Dobrze zapłon ustawiony??? Jeżeli masz źle krzywkę założoną to będziesz miał inne wyprzedzenie zapłonu. Jeżeli masz idealnie równe kartery w co wątpię i nie dałeś uszczelki będzie rozbierał silnik bo będzie ciekł olej. Uszczelniacze powinny dosyć ciasno wejść może ci przepuszczać olej do komory spalania albo łapać lewe powietrze od strony zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz1230 dnia Wto 14:04, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ProSpeed
Początkujący
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Wto 15:45, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
swieca mokra olej jest zalany nigdzie nie przecieka na
100% spróbuje załozyc inny zimering lub nawet stary i sprawdze co i jak będzie sie działo. bo nawet jak tyle razy przestawiałem zapłon krzywke itd to musi cos załapac nie ma bata jak iskra jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ProSpeed dnia Wto 15:47, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 16:10, 19 Cze 2012 Temat postu: Re: Ogar 200 Iska jest, a nie odpala. |
|
|
ProSpeed napisał: | Witam !
Mam taki problem po dużych wzmaganiach i licznych uszkodzeniach silnika w końcu udało mi sie złozyć silnik. (...) jak włoze palec w faje to kopie i to porządnie. (...) zapon był ustawiany niejednokrotnie platynki 0,4 świeca fabryczna a zapłon te 1,2 do 2,0 Gmp. (...) Nie ma tylko uszczelki pomiędzy karterami ale kiedys nie bo i tez jeździł. |
ja się z koniem kopać nie będę... mówiłem gdzie dać silnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 16:57, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A przecież to ty miałeś ten wał taki rozbity. Nie ma szans aby ten silnik działał z takim wałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ProSpeed
Początkujący
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Wto 17:36, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wał mam poprzedni na którym osiągałem v-max 65km/h simonem mierzone. to jest wina zimeringu od strony magneta włozyłem stary i odpalił za 1 kopem ale teraz zńów nie chce bo zapłon przestawiłem. i mam takie pytanie skoro jak nie widze gdzie ustawić krzywke to czy ten klinek co jest na wale co trzyma magneto żeby za daleko nie wbić to można sie tym kierować ? bo to chyba to samo jak z przodu ustawienie. Zyskałem na tym remoncie wymieniając łozyska zimeringi i uszkodzony wałek pośredni wraz z półksiężycem. i teraz nawet jak na pych biore czy kopie to chodzi cichutko a wtedy wszystko w silniku stukało
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ProSpeed dnia Wto 17:40, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 17:59, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak nie widzisz jak ustawić krzywkę to nawet jak ją ustawisz to moim zdaniem będzie się przestawiało a czy klinem się kierować nie wiem spróbuj może coś da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ProSpeed
Początkujący
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Wto 19:04, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak tak ustawiam to pyrka i jakby chciał odpalić. Jutro dobrze wyreguluje zapłon a jak bedzie to samo robic to nie wiem. Macie jakiś pomysł na 100% puszcza kompresje zimering od strony magneta ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 1:00, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak złożyłeś silnik że za 2 miesiące te łożyska będą tak samo chodzić, brak uszczelki pomiędzy karterami tylko gratulować i czekać aż zacznie lewe powietrze albo olej brać z silnika, a uszczelniacz pod zapłonem to pewnie telepatycznie ktoś Ci wypchnął i tak dzięki swojej głupocie praktycznie silnik do wyrzucenia bo zupy to nawet z Niego nie będzie. A gdybyś choć trochę rozumiał po co ustawia się zapłon i poczytał na ten temat to byś się o nic nie pytał tylko ustawiał z klinem i cechami pod krzywką czy bez.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 10:36, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Chłopak usiłuje coś zrobić ale bez młota nie robota XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 15:02, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja polecam młot udarowy , lepiej się niszczy silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 16:03, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Czołgiem po nim przejedź lepszy efekt podpowiem ci że w Elblągu stoi T34 .
A ja Ci podpowiem, żebyś przestał offtopować. Dostajesz ostrzeżenie słowne, kolejne skończy się warnem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ProSpeed
Początkujący
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Pią 10:55, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
SAIlnik będe zakładał 110ccm chińczyk te nowe co d€zoich jexdzi lub polski 2b iegowy w lipcu uchwyty nowe pospawam i bedę miał spokój na jakiś czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11:11, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No na pewno będziesz miał spokój dopóki nie zrobisz remontu. A w chińczyku jestem ciekaw co się szybciej skończy paliwo czy łożyska .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pią 11:27, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
sądząc po solidności próby remontu aktualnego silnika nie chciałbym cię spotkać na drodze tym sprzętem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|