Wysłany: Pon 21:40, 09 Mar 2009 Temat postu: Ogar 200 i '3'
Witam kupilem sobie ostatnim czasem Ogarka 200 i mam problem z tym iż na 1 i 2 biegu wszystko na extreme (prawie) predkosci sie kreci a na 3 tak jakby to do konca mocy nie mialo co moze byc problemem
Dawalem filterek paliwa poniewaz jest pelno syfow w baku po trochu czasu zaraz widze ze filter zabrudzony
Oraz rozwiercilem okienko poczym zaczelo go tak mocno krecic ze myslalem ze to silnik scigacza ;]
Wiec tylko jezeli chodzi o odblokowanie to tylko rozwiercilem krociec i co moge jeszcze zrobic by te pare kM podciągnąc oraz jak mozna ta '3' wyciągnąć?
A co do zębatki oplaca sie wzucic 13z ? chodzi o jazde uliczna i o predkosc rozbujania sie naprawde fajnie i zeby nieprzeszkadzalo w jezdzie miejskiej
Pozdrawiam i licze na pomoc co moze byc przyczyna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez borcio992 dnia Pon 21:56, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
proponuję przeczyścić cały bak. Jeśli jest pełno syfu w nim to filterek ci nic nie da bo kranik się zatka i paliwo zacznie coraz wolniej lecieć co spowoduje gaśnięcie silnika
Jeśli chodzi o odblokowanie to jeszcze należy skrócić kolanko przy tłumiku. Tak też blokowali szilniki. I o jakie okienko ci chodzi??
Jeżeli rozwierciłeś kruciec to trzebaby znów zapłon ustawiać. Wszystko jest w tutorialach pozdrawiam
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
Wysłany: Wto 14:23, 10 Mar 2009 Temat postu:
Sam pisalem tutorial na temat blokad. Poczytaj! Jezeli jezdzisz w miescie nie oplaca Ci sie wsadzac zebatki 13z, bo silnik straci na elastycznosci. Co do 3 biegu to jest on dluzszy wiec silnik bedzie sie dluzej rozpedzal. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach